lördag 21 juli 2012

Semester och den årliga

Sommarfesten äger rum idag . Den årliga och traditionella sommarfesten . Då min Moder med sambo , mina syskon med familjer och mina barn kommer . Då vi grillar , spelar kubb och umgås . En riktig mysdag . Så vi hoppas på uppehåll och kanske lite sol :)
Nu har min semester börjat , härligt att ha flera veckors ledighet framför sig .
Önskar en riktigt fin helg till er alla !
 


                                                                  * Susanne *

16 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Just idag blir det sol hela dagen, det bestämmer vi. Låter jätteroligt med en sommarfest, en fin tradition.
Ha en toppendag
Kramar
AnnaMaria

Rummet för välbefinnande sa...

Vilken underbar tradition!
Hoppas ni får en solig och fin dag!
Kram Mia

Anci sa...

Jag hoppas att du får en riktigt mysig dag med din familj !

Tack för de vackra bilderna :)

Kramar
Anci

Lövbacka sa...

Va mysigt med fest OCH semesterstart - håller tummara för fint väder! Ha det gott! Pernilla

Sara sa...

Åh vilken härlig blogg du har med massor av inspiration! Glad att jag hittade den. Kika gärna in i min blogg!

Sara

Lantis tantiz sa...

Hoppas ni får en härlig dag, med massor med solsken. En trevlig fest får ni helt klart när alla träffas.
Önskar dig en solig semester!

G:a Affären sa...

Hoppas ni får en trevlig sommarfest med mycket sol!
Och du har jobbat ihop en välförtjänt semester, önskar dig många sköna dagar!
Kramar
Cia

Chokladvillan 1910 sa...

Härligt ! Ha en underbar semester, det ska väl bli varmare & finare nu !? ;)
Må så gott !
Kram Anki

Norregård sa...

Vad mysigt det låter:))
Hoppas Ni har haft bra väder i Skåne oxå!!

Du som är så stilsäker Susanne, kolla in till mig om du får tid. Jag behöver ditt råd!!
Ha en skön semester nu, min är slut....

Kram Malin

Johanna sa...

Vilken toppendag ni fick! Här i Ljungkile har i alla fall solen lyst från klarblå himmel hela dagen:)

Kram Johanna

Anonym sa...

Åååå... så koselige bilder:)
Ønsker deg en super herlig dag med familien:) høres skjønt ut:)

Klem Merete

LissasVita sa...

Låter mysigt ,att samla sina är underbart! Längst ner i Skåne har vi haft en alldeles ljuvlig kväll med sol!!! Kramen Lisbeth

Fågel Blå sa...

Hoppas du får en underbar semester med sol varje dag!
Kramar Kathrine

Fint o Fult sa...

Du verkar ha valt rätt tid för semester. Solen (och snart också värmen får vi hoppas...) har ju äntligen hittat fram :)
Låter supermysigt med er sommarfest!
Kram Monica

Vitspets sa...

Underbart ...
Kram karina

Gabriella sa...

Fina bilder! Det låter härligt=)