lördag 10 november 2012

Kurerar mig

Försöker kurera mig från en hemsk vinterkräksjuka . Usch !! Det är många år sedan jag mått så dåligt och varit så sjuk  . Men idag kan jag iallafall vara uppe på benen korta stunder . Så sakta kanske det håller på att vända nu . Nu när jag varit sjuk och sängliggande några dagar , så kan jag längta efter små enkla vardagssysslor , som tex köra en maskin tvätt , vattna blommorna m.m . Kanske kan jag det i morgon :)
Vill önska er en riktigt trevlig helg ! // Susanne
Ps Kyrkoljusstaken på bilden har jag också ute till försäljning just nu på Tradera , klicka HÄR så kommer du dit

21 kommentarer:

Unknown sa...

Usch då, låter inget vidare, hoppas du kryar på dig pronto!
Vacker bild, skulle vilja ha fjärilsbilden, är det något du säljer? Får allt klicka in mig på Tradera och spana in dina auktioner =))

Kramar Catta

Träning Inredning Inspiration sa...

Hoppas du kryar på dig!

Vilken fin ljusstake. Ska kolla in dina försäljningar på tradera

Kram Johanna

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Uff stakkars deg ! Når du tror at du kan være litt oppe i dag , så er du helt sikkert på bedringens vei. God bedring ! Klem

lisashus sa...

Så jättetrist med kräksjuka!
Krya på dej!
Lycka till med försäljningen!
Kram
Lisa

hemma hos lilla mej sa...

Stackars dej låter inte skoj att vara så sjuk.Underbar bild.Sänder dej massor av krya på dej kramar /Rita ♥

Chokladvillan 1910 sa...

Usch & fy...KRYA på dig ! I dag känner jag mig lite risig, är det en förkylning i faggorna tro ?
Ta hand om dig !
Kram Anki

Home Bohemia sa...

Fina saker du säljer:) Krya på dig:))

G:a Affären sa...

Kan gissa att den tar alla krafter som finns, hoppas du känner dig allt bättre och att du blir ompysslad.

Så mycket fint du säljer Susanne!

Så här på avstånd kan jag skicka dig en krya på dig kram från mig.
Jag önskar dig också en trevlig helg!
Cia

Anci sa...

Men vad tråkigt att höra ! Hoppas att det har blivit bättre nu.

Krya på dig-kram
Anci

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fy fabian, det är en riktig pärs. Hörde att den slår till rejält nu vinterkräken, i hela landet. Skönt att du börjar piggna till, men du kommer säkert vara jättetrött ett tag efter.
Kramar
AnnaMaria

kråke sa...

Usch vännen vad tråkigt. Stora kryakramen till dig och hoppas du iallafall kan mysa med lite tända ljus och en bra bok eller film:)

Kraaaam kråke

Fågel Blå sa...

Stackars dej,, så skönt att du börjar friskna till!
Önskar dej en fin Kväll och att du snart är på benen!
Kramar Kathrine

Anonym sa...

Uff.... høres ikke godt ut:(
Håper det retter seg snart....
Nydelig bilde:)
Ønsker deg riktig god bedring:)
Klem Merete

LOPPISLIV sa...

Uj låter inget kul alls. Krya på dig!! Kram Paula

Tinas bo sa...

Men usch vad hemskt...
Skönt att du börjar känna dig lite bättre..
Önskar dig god bättring och ta det lugnt..

Ha en fin helg trots allt
Kram Tina

Lilla Blanka sa...

Hej goa Susanne,

Skickar min allra största krya-på-dig-kram!

Underbara saker du har ute på Tradera..skall dit och kolla läget tror jag minsann ;)

Kram
Mia

Vida sa...

kryakramar till dej..låter inget vidare med kräksjukan..som tur är brukar den gå över på ett par dagar..

visst är det konstigt att högt uppskatta dessa vardagssysslor;) är likadan;)

Vidainpåtraderakram

Fint o Fult sa...

Stackare...det där är inte kul. Ja, nog är man riktigt krasslig när man kan längta efter att köra en maskin tvätt...:) Hoppas du är lite bättre idag! Kryapåkramar, Monica

Madame Edith sa...

Stort krya på dig!!

Jösses så mycket fint du ska sälja,


Kram/M

Rummet för välbefinnande sa...

Din stackare.

Snacka om att man blir totalt utslagen alltså. Precis som du skriver så längtar man verkligen efter de där vardagliga sakerna som bara kan sucka åt annars.

Hoppas du känner dig piggare idag i alla fall.
Kram Mia

Prinsessorna på Bellevue sa...

Ja, bläää för magsjuka. I mars var jag såå himla sjuk i vinterkräkan att jag får ont i magen, bara jag tänker på det! Krya på dig nu och den härliga hängsljusstaken med stjärnorna var så himla sööt!

Kram
Petronella