fredag 28 december 2012

3 strutar och 1 fundering

Har och har haft funderingar på att sluta blogga , tycker inte att tiden räcker till och har tappat lite av min inspiration . Men plötsligt nu på morgonen kom glädjen med bloggen tillbaka , kanske var det solen som skiner idag eller kanske att jag varit ledig 1 vecka , som gjorde det , jag vet inte , vi får se hur det blir :)
Vill passa på att önska en trevlig helg och visa mina 3 strutar,  alla så olika och egentligen bara formen gemensamt men fina tillsammans .
Kramar // Susanne ♥

24 kommentarer:

Urban white sa...

Kära Susanne - men du får inte sluta bloggen - jag älskar dina fina och lugna bilder! Jag bloggar själv bara kanske två månader - och känslan att inte veta vat man skulla visa, det har jag också ibland - men dina dekorationer eller vardagsgrej är så underbar enkel och fin som dina tre strutar. Hoppas att glädje kommer tillbaka!
Kram Kathrin (förlåt min svensk! men jag älskar att skriva på svensk för att inte glöma språken)

laralotta.blogspot.de

Unknown sa...

Hurrey för att du inte slutar med bloggen, den är ju så underbar! Men jag vet vad du menar med tiden och lusten, känner likadant ibland. Hinner inte kika in hos andra lika mycket som jag skulle önska heller, tråkigt, men thats life!

God fortsättning & ett riktigt Gott Nytt År =))
Kram Catta

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Nej sluta inte....
Din bloggär fantastisk och dina inlägg alltid lika vackra och inspirerande :)
Stor kram
Jessica

Chokladvillan 1910 sa...

Det vore väldans tråkigt om du slutade att blogga...jag har ju för vana att gå in till dig ju ! ;)
Det går upp & ner med inspiration & tid men vad gör det ? Hoppas att du fortsätter !
Må så gott !
Kram Anki

Solstrimmor sa...

Hoppas du fortsätter, du är en sån inspirationskälla! Vackra strutar och vackra granar i förra inlägget!

God fortsättning!
Kram Eva-Mari

LOPPISLIV sa...

Så vackra julbilder här hos dig. Jag hoppas du fortsätter blogga, du har så vackert hem som inspirerar mig. Men samtidigt förstår jag dig, har nämligen haft samma tankar, det går lite upp och ner. God fortsättning önskar jag dig Susanne! Stor kram Paula

Lilla Blanka sa...

Hej fina Susanne,

Jag tycker att det skulle vara tråkigt om du slutade blogga, men du känner ju själv vad som är bäst. Håller tummarna dock ;)

Så himla fin er gran är..! Gillar de snöflingeformade ljusslingorna.. ❤

Kraaaaam och God Fortsättning!
Mia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Strutarna är fina, snyggt att dom är olika. Och så här efter jul känns det ovanligt tomt på allt vad idéer heter, har också funderat på hur jag ska få ihop inlägg. Men som du skriver, solen och ljuset kan ändra på mycket. Jag hoppas du fortsätter.
kramar
AnnaMaria

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Neeei du må ikke slutte å blogge ! Ikke alltid man vet helt hva man skal skrive om , men det er da litt gøy å få respons ?! Godt nytt år til deg og dine !

pysseltanten sa...

Har känt likadant mellan varven...Men samtidigt e det ju så kul...Jag bloggar numera när jag verkligen känner för det, och har tid....Så får det bli som det blir...
Den lilla urnan som din tidningsstrut står i, kommer den från Enkla ting?..Var där nämligen idag, och stod o höll i en länge...men hoppade över...blev lite annat istället...;)
Ha en härlig helg...
Kram Git

lisashus sa...

Jättefina strutar och så skönt att vara lite ledig och hämta andan lite!
Bloggande går väl lite upp och ner - ibland är man inspirerad - ibland inte! Kul ändå att du kände lite blogglust igen!
Kram
Lisa

Anonym sa...

Ååååå.... kjære vakre vennen...... ønsker virkelig ikke at du slutter å blogge:)
Du gir så mye inspirasjon og glede til alle oss andre at det ville blitt et dypt savn:) så håper virkelig at du finner tilbake til gleden ved å blogge, så vi fortsatt for nyte dine vakre innlegg:)
Men kjenner meg litt igjen.... har selv ikke blogget 1 år engang men har kjent litt på følelsen selv når man ikke finner inspirasjon som skal fenge alle der ute...
Men tror det går litt opp og ned med oss alle, så får det heller komme litt færre innlegg og ikke hver dag for som du sier dette tar tid....veldig mye tid....
Men så kjenner jeg også gleden over alle som er inne og titter hos meg og det er bare så utrolig herlig, så da kommer gleden raskt tilbake:)

Nydelig bilde som alltid:)
Ønsker deg en nydelig helg vennen:)
Klem Merete

Nina sa...

Kram på dej fina.
Du vet själv vad som käns bäst för dej,visst känns det trist om du slutar, men inget behöver vara definitivt. Kanske en längre paus kunde vara bra.
Dina inlägg är så himla inspirerande, men bloggandet skall du göra för att du vill just det.
Det kommer alltid tider då inspirationen flagar, men efter en tid, ja så kommer man ihåg varför man började blogga nångång i tiden för länge länge sedan.

Anna S sa...

Hej Susanne.Du visar alltid så fina bilder och saker på din blogg. Jag tycker mycket om den och att läsa den. Men gör det som du känner passar dej själv. :-)

Vänliga hälsningar Anna

Fröken Grön sa...

Håller tummarna så det knakar för att den återvändande blogglädjen håller i sig!
God fortsättning och gott slut önskar jag dig och de dina!
/Anna-Karin

Gabriella sa...

Hoppas också du fortsätter blogga! Fint det ser ut hos dig=)
Kram

Vida sa...

jag som brukar vara inne hos dej och tassa önskar av hela mitt hjärta att du ska finna glädjen i bloggandet igen...så mycket inspiration och tips jag fått av dej kan man bara drömma om...hoppas du kan fortsätta i din takt och när tid finns..

läcker bild som alltid;)))

Vidamerchampagneåtolketkram

G:a Affären sa...

Brist på tid är något som lätt tar kål på inspirationen... Det ger du oss vill jag lova men du behöver också få tanka någonstans, att själv få bli inspirerad.

Hoppas innerligt att det är så lätt som att solen och ljuset återvänder! Jag känner mig så egoistisk när jag nu skriver att jag vill verkligen ha dig kvar här, du inspirerar Susanne!

Varm kram
Cia

Ett Vitare Hem sa...

Hoppas blogglusten fortsätter ininna sig vet hur det känns när lusten försvinner....
Ha en riktigt fin lördag!
Kram/Lena

Fint o Fult sa...

Vad skönt att att glädjen med bloggen infann sig för det vore så himla tråkigt om du slutade! Alla superfina inlägg som inspirerar vill vi ju inte vara utan :)
Men visst behöver man pausa lite emellanåt och tanka ny kraft och inspiration. Önskar dig ett soligt och fantastiskt 2013!
Kram Monica

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Gokväll Kikar in och Önskar dig et Gott Nytt år.. Kram

fianathome sa...

Man kan inte alltid producera och det räcker ju att bara vara med ett tag och sen kommer lusten tillbaka.
Håll kvar!
kram
Fia

Anonym sa...

Å nej sluta inte blogga. men känn ingen press att blogga alltför ofta! Jag tycker det är så kul att läsa din blogg och se hur inredandet går framåt. Fortsätt i din egen takt! Känns det kul, skriv oftare, annars tag det lugnt ett tag, men sluta inte helt.../Susanne

Anonym sa...

Hej!
Din blogg är en av de bästa, så jag hoppas verkligen att du fortsätter!
Gott Nytt År från Åsa