måndag 11 oktober 2010

Sovrummet Del 2







Tusen tack för alla kommentarer , om vårt sovrum . Jag är helt överväldigad över det gensvar som jag fick av det inlägget !! Så otroligt kul att det är mer än jag som tycker det är ett fantastiskt rum . Idag tänkte jag visa andra sidan av samma rum . I varje sida sitter det kupor med fönster , så det är väldigt ljust med fönster i 3 väderstreck . Som ni kan se lite bättre på dessa bilderna , målade vi golvet ljusgrått och bröt av med mörkare grått på dörrar och fönster . Smidesmöblemanget som skymtar fram , har stått kvar i huset sen Farfar Gustafs tid . Maken gav det nytt liv för ett par år sedan genom att måla om det och byta sitsarna . Kramar // Susanne ♥

22 kommentarer:

Designe sa...

Så otroligt vackert sovrum! Grått är så vackert och vilken rymd ni har där! Kul med smidesmöblemanget!:)

Tuur sa...

so beautiful, and your mirror...wauw!!

Marie sa...

Wow, erat sovrum är så otroligt vackert så jag finner nästan inte ord!!!!!! Vilka fantastiska fönster och så fint med det gråa golvet och dörrarna. Måste kännas alldeles underbart att få gå och lägga sig i detta ljuvliga rum, du måste sova som en prinsessa!!!!

Ha en fortsatt bra dag Susanne!
Kram Marie

Monica sa...

Hej !!!!
Vad kul, nu får vi se andra sidan...
Wieeee, vad snyggt !!!
Kan jag få flytta in....?!
Önskar dig en härlig måndag,
Kram,Monica

Country Hill sa...

Den här sidan var ju också helt underbar, vackert med det gråa.
Ha det gott!
Kram Lena

LantlivsAnette sa...

Nämen himmel sååå fint alltså..jag tror jag svimmar !! Ni har ett såå vackert hem, med smakfulla detaljer och så fina färger !!
Kraaam Anette

Fröken Grön sa...

Rummet känns oerhört luftigt och ljust, - kanonfin färgskala ni har valt!
Happy Monday på dig!
/Anna-Karin

OlgaA sa...

Ja, del två bara bekräftar att jag _är_ förtjust i ditt sovrum! ;)

kram

Tulipa sa...

Bara njuter...

Hur vackert som helst!!

Magiskt, magiskt...

Ser så stort ut också...

Kram Mariette

Maria-Isabel sa...

Tack för senast Susanne, Lantliv tackade (föga förvånande) JA till ert fina hem direkt! Kram på er och tack igen för att vi fick hälsa på! Johanna skickar dig info hur du ser alla bilderna, om hon inte redan gjort det. Ha en skön måndagskväll! Maria-Isabel

STENLYCKA sa...

Underbart sovrum, så smakfullt. Ljuset och färgerna är så härliga. Där sover ni gott.
Älskar ert vackra hem!
Kram Raina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är så vackert, så milda fina färger. Och ljus och rymd, där kan man andas och må bra. Jag gillar när det inte är en massa pryttlar och saker framme, så vackert!
Kramar
AnnaMaria

Ett Vitare Hem sa...

Så underbart!!!
Ha en fin kväll!
Kram/LenaS

Lisas torp sa...

Ditt sovrum är verkligen överväldigande! Vilket otroligt vackert rum! Tänk, att kunna ha en sån stor vacker spegel stående och just denna ryyyyyymd!!! Åh, så vackert det är!
Ha en fin vecka!
kram
Lisa

Anonym sa...

Ååh vad fint ,med grått golv, nu skall jag ta mig en tur runt i din blogg och kika lite till

Anonym sa...

Nu lägger jag en länk poå din fina blogg på min.
Såå mysig blogg å vilket underbart hus.
Mvh Carina i Ockelbo

Änglarnas hus sa...

:)..jag bara ler.. ljuvligt även åt detta håll!

Må så gott! Kram Sanne

Amelie sa...

Man blir alldeles grön av avundsjuka när man ser ert sovrum! Gud så vackert där är och så gott ni måste sova! Underbartunderbart! Jag bara älskar ditt hem! Kram Amelie

Katarina Wettermark sa...

Såå fint sovrum ni har! Ljust och härligt, underbart golv :)
Ha det gott! Kram Katta

Vintage House sa...

Hej
Får hålla med alla andra helt ljuvligt..
Du har mail:)
kram
sandra

HOUSE of ADELA sa...

Så helt fantastiskt fint sovrum, jag tappar andan! Ljuvligt=)

Kram
Adela

Alberte sa...

dette er det vakreste jeg noen gang har sett!
Når kommer interiørreportasjen? Jeg vil se mer!
Tenk å bo i en gammel skole - det er jo en drøm.
Elsker, elsker, elsker dette!!!!