tisdag 21 juni 2011

Förändra med små medel









Järnsängen flyttades ju till uterummet och en fåtölj blev över , när jag hittade en ny stol . Den bar vi upp till sovrummet . Så däruppe blev det lite förändring . När man flyttar runt saker och kombinerar ihop det med andra saker , så blir det ju som nytt igen . Det gillar jag .... förändring med små medel , som kanske redan finns i huset .

Kunde dock inte riktigt bestämma mig för vad jag skulle ha bredvid fåtöljen . Vad tycker ni ? Kramar // Susanne ♥

Ps Ni vet väl om att det går att klicka på bilderna för att förstora dom :)





16 kommentarer:

mysiga heestrand sa...

Jag tycker den understa bilden med det lilla vita bordet. Det är så dekorativt med vattenkannan och alla hundkexen. Det är vackert allt samman.
Kram och ha en fin midsommarhelg
Marita i Heestrand

Ewa`s Galleri sa...

Jag gillar den översta bilden bäst
Visst är det roligt när man kan förändra och se sina saker på ett helt annat sätt
Ha en bra dag

Lovely Home sa...

My favorite is a photo number two
This set of I like you more

Yours sincerely.

Patrycja

Norrfrids Eija sa...

Den andra bilden visar en mer harmonisk komposition...men vilka fönster ni har i ert sovrum! Har länge letat efter kyrkfönster eller något liknande till vårt uterum. Sååååå snyggt!

Gela sa...

Jag måste ju bara få säga att jag inte kan välja!!! Ett så vackert rum med dom fönstrena. Härligt!!! Ibland behöver det ej bli så dyrt för att få till en förändring. Ha en fin fin kväll/Gela

rosenälvorna sa...

Hej, bägge är vackra/tuffa på sitt sätt, men jag föll nog mest för alt. nr 2. Önskar jag hade ett rum med såna fönster, de är helt underbara!Trevlig och glad midsommar! Christina

Vida sa...

ser lika fräscht och vackert ut på båda bilderna..du kan växla varannan vecka;D

jag gillar oxå att hitta saker här hemma och ställa på nytt ställe som en helt ny grej;)

midsommarkram..här har vi lövmarknad på torsdag;)
Vida

Änglarnas hus sa...

Hallojsan Susanne!!

jah håller med dig..de både varianterna var snygga..men jag skulle välja den sista bilden..vitt i vitt gillar jag !!

Ha det gott! Kramis Sanne!

hemtrevnad marie sa...

Absolut bilden med plåttunnan:)
kraam

anna sa...

Hej nykommen läsare som jag är tycker jag det blev finast och lugnast med det vita bordet.
kram

LOPPISLIV sa...

Hej Susanne! Ohhh vilket svårt val, båda är fina, den gröna ger lite tyngd och det vita blir så skirt och vackert, den understa får det nog bli ialla fall :-) Vilka härliga fönster, och vilken utsikt, måste kännas vidunderligt att vakna på morgonen mot detta vackra... Gillar dina tygaskar i förra inlägget, har själv några stycken, de är så himla charmiga. Och så måste jag berömma reportaget i Lantliv Sommarhem, har lusläst det i flera dagar nu, underbart hem ni har...Love it :-) Kraaaaam Paula

Vintage House sa...

Hej
Jag gillar den översta bilden ger lite kontrast och råhet.
kram
sandra

LantlivsAnette sa...

Åhhh så fint..ja du..men jag föll för number 2, den bilden var så ljus o skir..härlig..
Men ettan är också snygg..
Ha det gott
Kraaam Anette

STENLYCKA sa...

Så underbart vackra bilder som alltid från dig!!!
Jag önskar dig och din familj en underbar midsommar!
Var rädd om dig
Varma kramar!
Raina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det spelar ingen roll vad du ställer framför dom fönstren, blir lika vackert vilket som. Jag gillar bägge dina förslag lika bra, kan absolut inte välja.
Glad midsommar
Kramar
AnnaMaria

Anonym sa...

Jättekul att läsa om dig och ditt underbara hus i Lantliv !

Trevlig Midsommar

Kram
Anci (The Lighthouse)