torsdag 24 november 2011

Lite piff

Lite piff och dekoration har jag hunnit göra . Jag vill dock inte ha för mycket , trivs inte med en massa tomtar och prydnadssaker . Istället har jag mycket blommor , grönt och levande ljus . Skridskorna hittad jag på "skattvinden" och den gamla tvättställningen stod inne hos mina svärföräldrar . Hade en zinkbalja som passade och som jag fyllde med mossa och några äpplen . Nu står den utomhus på verandan bredvid ytterdörren .
Snart helg igen , tänk vad veckorna går fort !
Må gott ! // Susanne ♥

18 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej Susanne!
jag håller med dej beträffande julsaker!
Jag gillar inte heller för mycket!
men det du arrangerat är fint!
Önskar dej en fin helg!
Kramar Kathrine

kråke sa...

Jättefint arrangerat:)) håller med enkelt är vackert
och du är en mästare på vackert:))

Önskar dig en fin dag

Kram kråke

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Instämmer jag också, det får inte vara för mycket lull lull. Fina saker som vanligt, så fint att du lagt dit skridskorna.
Kramar
AnnaMaria

Frøken Anker sa...

En flot og anderledes måde at arrangere på. Godt tænkt.

Hav en dejlig dag
Birgitte

lisashus sa...

Så vackert du har gjort! Jag håller med dej - jag vill inte heller ha en massa bling-bling utan enkelt och naturligt ska det vara! Det känns vilsamt och rofyllt tycker jag - precis som här på din bild!
Ha en fin dag!
Kram
Lisa

Evelina sa...

Jag håler med dig.. är inte heller mycket för tomtar (om de inte är i filt.. för dem är jag svag för..).. mycket granris och mossa ska det vara!
Önskar dig en härlig första adventshelg!
Kram Evelina

Vintage House sa...

Hej
Enkelt och vackert det kör jag oxå på..
ha en mysig torsdag
kram
sandra

Sofia sa...

Åh, så fint....gillar de gamla skridskorna!
Ha det gott, kram Sofia

Sallys hus sa...

Men å så vackert!
Vilket stileben....

Här blir det färre och färre tomtar för varje år...men barnen protesterar alldeles för högljudt om det försvinner för mycket...och det ska ju vara för dem också...;)
Porslinstomtar har jag dock inga....den kartongen "råkade" jag tappa i källartrappan för mååånga år sedan.....ojoj...tänk så synd att alla gick i krasch...*blink*

Kram o ha en fin dag!
Katarina

Anna S sa...

Fina gamla skridskor du hittat..!
Jag tycker också om det enkla. Inga tomtar eller en massa röda färger hos mej.

Ha en fin dag!

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen, å så fint och vilka underbara skridskoskenor!
Ha en skön dag!
Kramkram<3nettan

Petra-Lantlig Charm sa...

Jag gillar inte helelr en massa pynt å tomtar utan vill ha det enkelt! Har tre tomtar å det räcker, hehe. Men en massa ljus å blommor är vackert och det kan itne bli för mycket!

Jätte fint du gjort med tvättfatet!

kram Petra

Norregård sa...

Uuuuunderbart tvättfat:)))

Kram Malin

rosenälvorna sa...

Åh, vad jättetrevligt! Christina

Tinas bo sa...

Så vackert arrangerat!!

Här blir det oxå mindre för varje år, men lite lullull har jag. men bara lite!!! :0)

Kram Tina

Fröken Grön sa...

Vilka skatter du har samlat!
Tänk att hitta sådana saker hemma hos sig själv, bara så där.
Önskar dig en fin start på adventshelgen!
/Anna-Karin

Skogslyckan sa...

Sitter och bloggar mig runt för att få lite julinspiration. Har inte börjat här ännu, utan i helgen är det dags. Missa inte att jag visar månadens dukning, årets juldukning på bloggen i helgen.
Ha en fin och mysig första adventshelg!
Kram Pia

john sa...

Hello Susan, oh those skates look sooo old..how fabulous ! Have a nice weekend , Gail x