söndag 6 maj 2012

Boken

En sommardag förra året var Anna Örnberg och fotograf Tommy Durath här , en hel dag och tog bilder till deras då kommande bok , Naturlig Inredning . Nu är den klar och ligger ute i handeln , en jättemysig bok med en massa bra tips , som är lätta att ta till sig . Vi känner oss hedrade att få vara en del av den boken :)

Idag är det Söndag och makens barn med respektive kommer hit på middag . Trevligt ! Vi ska grilla , makens special grillspett , som är så goda , visst njuter man extra mycket av det grillade nu i början av säsongen !
Må väl ! Kramar // Susanne ♥

13 kommentarer:

Chokladvillan 1910 sa...

Va kul med boken, måste jag skaffa mig ! ;) Grillat är gott kanske för att det är så somrigt :D Ha en härlig dag med familjen !
Kram Anki

Norregård sa...

Visst är det kul att få vara en del av Annas påhitt:))

Ha en mysig middag!!!
Kram Malin ♥

lisashus sa...

Säkert är det fina bilder från ert hem i den boken! Grattis till uppmärksamheten - sånt är alltid roligt och att se sitt hem genom andras ögon...!

Så härligt det låter med middagsgäster!
Ha en härlig söndag!
Kram
Lisa

Anonym sa...

Hei!
Morsomt at du nevner den bok:) fikk den i posten her om dagen og det er en flott bok med masse inspirasjon:)
Ha en strålende søndag

Klem Merete

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Den boken ska jag köpa, roligt att erat hem är med. Ha en mysig dag, grilla blir gott.
Kramar
AnnaMaria

Bente sa...

Gratulerer som utvalt til boken, nyt dagen med familien og grillingen.

Bente

Spets och Silver sa...

Så kul att ni är med i boken. Jag är väldigt nyfiken på den.
Trevlig söndag!

Fågel Blå sa...

Hej Susanne!
Hoppas helgen vart fin,, lite kallt för min del, men annars helt okey!
Så roligt för er att få vara med i denna fina bok,, måste snart inhandlas.
Önskar dej en fin Kväll
Kramar Kathrine

Anonym sa...

Jag har ett par böcker av Anna Örnberg. Mycket inspiration får man av dem. Nu måste jag skaffa den nya boken också. Hälsningar från Eva L. i Blekinge.

Fint o Fult sa...

Vad kul, den boken måste jag kika i.
Kan tänka mig att de fått med fina bilder från ditt hem!
Kram Monica

kråke sa...

Wow...förstår att du är stolt...den boken ska jag titta efter:)) Underbart vackert har du....som alltid:))

Kram fina...

kråke

Änglarnas hus sa...

vad roligt!! Har inte kikat iboken ännu men skall absolut göra det snart!!

Ha en fin dag i solen!! Kram Sanne

Marit sa...

Så stas å få være med i boken!:) du har jo et så vakkert hjem!!:)

Klem Marit