fredag 30 oktober 2009

Award



Jag har fått en Award , Ina som har bloggen Ina, s smått och gott.http://inassmattogott.blogspot.com/ . Tack snälla, du alltid kul att få uppskattning ! Jag ska nu skicka den vidare till 7 andra bloggar som jag tycker om + skriva 7 saker om mig själv . Först , jag skickar den vidare till :



Anne-lee: Lantliv


Cilla: Vit som snö


Mariette : Liljor och tulpaner


Mia: Lilla blanka


Lisa: Lisa,s torp


Lotten: lottens vita och gröna


Camilla : Millas hem



7 saker om mig själv :

1: Född i Lomma i Skåne


2 : Har 4 barn , min stolthet och min största rikedom


3 : Gift med min stora kärlek . Träffades sent i livet


4 : Brinner för hemmet och inredning


5 : Finner kraft i naturen


6 : Älskar god mat ( som min man lagar ) och en god flaska vin till


7 : Njuter av musik och en god bok


11 kommentarer:

Lisas torp sa...

GRATTIS till utmärkelsen och TACk för att du vill ge en till just mej! Så jättegulligt av dej!

Önskar dej en härlig helg!
Kram
Lisa

Rostrose sa...

CONGRATULATIONS!
Kram Traude

Lilla Blanka sa...

Hej!

Detta var ju en gullig Award!
Grattis till den och tack för att du vill ge den vidare till mig! *kram*

Jag skall klura lite på den och se om jag kan komma på 7 saker om mig!

Kram
Mia

Jacqueline @ HOME sa...

Well done on your award and thank you for telling us some things about you.
Have a great weekend and I hope that you enjoy a good bottle of wine !!!! XXXX

Millas hem sa...

Tack du goa!
Din blogg är helt underbar med alla vackra gamla detaljer ni behåller i er vackra gamla skola!

Kraaaam

C De-sign sa...

Grattis till utmärkelsen! Jag önskar dig en skön helg med mycket stämning! Kram fr C

Vit som snö sa...

Tack snälla du- jag blir både glad o varm i hjärtat!!! Jag tar gärna emot den o ska fundera ut 7 saker om mej själv.
O grattis till dej att du fick awarden- såå välförtjänt o det var kul att få lite kuriosa om dej!
Ha en mysig helg! Kram Cilla

Lantliv sa...

Hej Susanne,
naaaw vad söt du är...tänkte på mig...blev glad kan du tro! Tack!
Gillar din blogg med..jätte mycket.....för mig är din inrednings stil klockren...sen diggelidiggar jag dig med....

Nu får Ni ha en underbar helg där i betong ljusens sken,
kram Anne-Lee

lottens vita och gröna sa...

oppps nu försvann allt...hej susanne!
stoooooooort grattis till den fina och tack såååå himlans mycket som ger den till just mig, jag jublar och hjular!!!
önskar dig och de dina en härlig helg!!! varmkram lotten

Tulipa sa...

Hej!
Tack goa du som ger en till mig, givetvis blir jag lite smickrad och GLAD! Får se om jag antar utmaningen... Men glad blev jag!

En riktigt sköön helg!
Stor kram Mariette

Körsbärshöjden sa...

Hej hej
Hittade hit från Anne-Lee.
Har suttit här en bra stund, tittat på ALLA foton och läst om din renovering :)
Gillar ditt sovrum, vilka fönster wow!
Ditt kök blev också urfint, hade gärna sett fler bilder på det.

´Kram Eva