måndag 26 oktober 2009

Tillbaka


Hej igen ! det blev ett längre blogguppehåll än vad jag hade tänkt från början . Det var ett rejält datahaveri , som min datakunniga exman har hjälpt mig med . Tusen tack för det , Anders !! Tyvärr är inte köket färdigt än , så kan bara visa vissa utvalda delar . Men nu är vi allafall på god väg ! och lovar att visa det i sin helhet . Ser även på dessa foton , att det är någon list mellan hyllorna och skåpen som skall målas , så det får ni bortse ifrån ! Nu ska jag kika runt hos er andra , måste vara mycket som jag har missat .

19 kommentarer:

Millas hem sa...

Så vackert Susanne!!!

Kul att du är tillbaka!

Kram Camilla

Lilla Blanka sa...

Hej!

Ohh det räcker med denna försmaken av köket för jag skall bli alldeles förälskad i det..sååå fint!

Längtar tills det blir fler bilder :)

Kram
Mia

Lisas torp sa...

Hej igen och välkommen åter!
Jättetrist med datahaveri - vilket strul det kan bli!!! Skönt att det löst sej ändå och att ha någon som kan hjälpa en.

Oj, ert kök ser riktigt läckert ut, så fint det har blivit! Det måste ändå kännas skönt att spisen är på plats - kanske vattnet på också? Det värsta kanske är gjort ändå när det ser så fint ut! Vilka snygga skåp ni har och så vackra saker på hyllorna!!!
Ha en bra vecka!
Kram
Lisa

Marit sa...

Dette blir skikkelig lekkert, selv med en umalt list :o) Skal bli spennende å følge med på hva som skjer framover. Godt at dataen din er oppe og går igjen...
Klem Marit :o)

Lantliv sa...

Tillbaka..snabbt in...Åh det här blir fint ...vilken spis...ser ut som en gasspis...vill också ha en gasspis. Läcker + att det är så bra att laga mat på. Rören i taket gillar jag...schysst känsla..
Men du den där kedjan får du förklara...vad är den till för?
En fråga precis som vanligt!!
Härligt att du e tillbaka,
kram Anne-Lee

emilias gömmor... sa...

Wow, hur vackert som helst!!!!

Kram Mimmi

Tulipa sa...

Välkommen tillbaka!
Himmel vad fiint!Underbart!!!Älskar allt jag ser!

Kram mariette

hemma hos lilla mej sa...

Välkommen tillbaka !Vad himla fint.....ha en skön kväll kramizar ~~~~~RITA~~~~.

Altes Haus mit Seele sa...

Hej,
trevligt att du är tillbaka.
Jag gillar din blogg mycket bra!

Det är alltid dåligt, om du har problem med datorn.
Köket är så vacker.
kram från Tyskland,
barbara

lottens vita och gröna sa...

oh vad kul att du är tebaks! men jisses amalia såååååååå fint kök ni har då, ståpäls!!!

varmkram lotten

Emma sa...

**välkommen tillbaka**

Mittljuvaskafferi sa...

Välkommen tillbaka! Vad fint ert kök blir.
Det blir spännande att se mer av köket.
Ha en trevlig vecka!
Birgitta

Home No.1 sa...

Hej Susanne=)

Så härligt att du är tillbaka!
Och det ser lovande ut ditt fina kök!!!

Kram Annica.

Änglarnas hus sa...

Oj,oj vilken försmak!! Spännande fortsättning..
Det ser kanon fint ut!

Ha det gott!!

Kramis Sanne!

LantlivsAnette sa...

Ohhhh, så vackert det blir i ert kök !! Himmel alltså...här hemma blir det inget kök före Jul, får hålla mig till våren, så blir det ibland, inte som man tänkt sig, men, men...
Kraaam Anette

Rostrose sa...

Hej, thanks god you are back again ;-)
And your "selected kitchen-parts" look GREAT!
Kram Traude

C De-sign sa...

Välkommen tillbaka! Jag har saknat dig! Men såååååå fint ni får det, ser ut som ett riktigt drömkök! Kram fr C

Welanders.Com sa...

Hej vilken känsla för stil och inredning du har!! Jag är mäkta imponerad!

Kika gärna in på min sida, jag är helt galen i gamla saker, antikt, kuriosa och vintage. =)

Rosengårdens Inredning sa...

Hej Susanne!

Kul att du är tillbaka igen....
Jag har saknat dina inlägg :)
Köket ser superfint ut, ser fram emot att få se mer....
Kram Malin