onsdag 7 april 2010

Hatthållare






Så var då påsken definitivt över , för denna gången . Vi har haft en strålande konstrunda och slagit rekord i försäljning i år också . Vilket vi är så glada och tacksamma för ! Konstrundan fortsätter även denna veckan , med öppet vardagskvällar och till helgen är det öppet hela dagarna .
Den här gamla hatthållaren köpte jag , när jag var på Stenhusets Antik ,(se förra inlägget) tycker den är charmig och annorlunda . Just nu står den i matsalen , bredvid halvmånebordet . Men jag har en tendens att flytta runt på sakerna !! // Susanne ♥

24 kommentarer:

(eddas) sa...

En festlig sak det der:)
Ha en flott dag..
eddaKlemmer

emilias gömmor... sa...

Den var ju helt fantastisk vacker!
Ha det gott i solskenet! Kul att det har gott så bra för er på konstrundan!

Kram Mimmi

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad fin, en så fin detalj i hemmet, du gör som jag, flyttar runt på sakerna hela tiden..fniss..det är ju så kul..
Ha det gott
Kraaam Anette

hemtrevnad marie sa...

Å, så läckert!!
Ja Stenhusets antik har varit min fvorit i antik och inredningsmagasin i mååånga år, tyvärr har jag för långt att åka dit.....
ha det gott!
kraam

Inas sa...

Hej Vännen!
Sååå häftig, har aldrig sätt någon sådan tidigare. Ha en underbar dag, Goa kramar Ina

C. Tvillingmamma sa...

Grattis!

STENLYCKA sa...

Förstår att ni har haft en intensiv påsk. Roligt när det kommer mycket besökare. Hoppas att din yrsel har blivit bättre.
Vacker hatt-mösshållare.
Ha en bra dag!
Kram Raina

Unknown sa...

visst är det roligt att flytta om, vad är det med oss inredningtokiga??
Gillar ditt hem och dina golv är så vackra!
Hatthållaren var fin och har heller aldrig sett sådan förut.
Kram Anna

OlgaA sa...

Japp, påsken är ute nu ;)

Ha det så gott, Susanne!

kramar Olg@

Nostalgia & Kuriosa sa...

Jätterolig hatthållare du hittat...visst är det charmigt med det gamla och funktionella!

Välkommen o kika in hos oss vi har fått mycket nyheter...både gammalt o nytt!!!

Kram

Vardags-mirakel sa...

Vackert som vanligt, och grattis till försäljningsrekordet. Kram Eva.

Vintage House sa...

Som vanligt helt underbara saker du visar och hatthållaren är ljuvlig...
ha det så fint
kram
sandra

Vit som snö sa...

Vad härligt att försäljningen gått så bra under Konstrundan!!!
Hatthållaren var jättesöt, för att inte tala om lilla hättan som hänger därpå:)
Ha det gott! Kram Cilla

Marie sa...

Underbart fin hatthållare! Du har så mycket vackra saker Susanne, känns att de är valda med omsorg och det gör ditt hem väldigt personligt! Det gillar jag!!!!

Kram Marie

Malin sa...

ett sånt fint halvmånebord :) precis ett sånt jag letat efter fast i mindre modell som kan passa i vår tinywiny hall.

Kram

Millas hem sa...

Japp, så gör jag också!! Kul inredningsdetalj Susanne!

Kram Camilla

Marie sa...

En verklig rolig grej! Grattis till en bra helg och ha en riktigt bra dag!

Tulipa sa...

Hej!
Var ni med på konstrundan? Det visste inte jag! Vi var ju och for runt, men kanske inte i dina trakter då... Vi var mot Simrishamnhållet. Synd om man var i krokarna och inte kom förbi ert dock...

Kollade på Stenhusets Antik, men jag kunde inte se vart det låg. Det verkade väldigt mysigt!

Härlig hatthållare! Du har verkliegn så många fina gamla ting!

Trevlig torsdag!

Kram mariette

Katta sa...

Superfin! Älskar hatthållare. Kram Katta

Kjeruben sa...

Å du har det så fint! Elskar stilen din! Kjempefint med dei breie golvlistene og dine skjønne møblar og ting er jo til å dø for! :D

:o)

Lisas torp sa...

Så kul att allt har gått bra! Det är alltid roligt när man lyckats, för det krävs ju alltid en stor ansträngning inför ett öppenhållande, kan jag tro!

Vilken fin hatthållare och de andra sakerna också.
Fortsatt lycka med försäljningen!
Kram
Lisa

Lantliv sa...

Hej min vän,
den var jätte härlig den hatt hållaren...kul! Du jag har en idè...vi kan väl byta Aladob form eller när du tröttnar på den där höga saken så kanske du tycker det känns härligt med en fining med lock ;))))...sug på den karamellen!
Nä vi har inte likadan kamera...jag har en D3000...din har fler finesser vet jag! Kul är det...måste ta mig tid i helgen och fota diverse saker i olika ljus + att leka med ljuset....
kramis Anne-Lee

Norregård sa...

Idag blir jag gaaaaaaaaaaaalen när jag ser ditt inlägg!!!! Vill ha ALLT på bilderna!!! Bara fiiiiiiiiiina saker!! Lyckliga du!!!

Ha det bäst!!
Kram Kram Malin

Anonym sa...

Kul med försäljningsrekord. Skattar ni för pengarna också eller gör ni bara avdrag? Har inte mer än kunnat lägga märke till att ni håller en hög status vilket ter sig lite märklig. Anomym = En Som kan och försöker.