måndag 5 april 2010

Sista påskdagen


Tänk att påsken i princip är över för den här gången , vad fort det gick ! Här hemma har det varit full rulle , med konstrundan och den varar nästa vecka också , men det är just under påskdagarna som det är som mest intensivt . Dom här gamla korgarna i fil de fer , köpte jag i helgen på Stenhusets Antik . Har ni inte varit där , så måste ni åka dit . Klicka på namnet , så kan ni läsa mer . Det drivs av supertrevliga och kunniga , Johan och Ulrika och ligger fantastiskt vackert . En gammal vacker gård , med så fina byggnader och trädgård . Nu i vår ska dom bygga ett Orangeri , där du kan sitta och njuta av en god hembakt fika . // Susanne ♥

17 kommentarer:

Millygarden sa...

Åh vilka söta fil de fer korgar! Dina påskägg i förra inlägget går jag igång på lägger bilden i min inspirationsmapp till nästa års påskpyssel.

Ha en fin sista påskdag!
Kram Marina

Lilla Blanka sa...

Hej goa Susanne!

Stenhusets Antik låter spännande, tack för tipset! Och orangerie låter helt underbart!

Dina fil de fer korgar är jättesöta och äggen i förra inlägget är helt i min smak!

Kram
Mia

[ c o y o t e ] sa...

Hej!
Vilket tips! Har noterat detta nu.. Tack!
Fina små söta korgar du har där..

Kram
Mia

LantlivsAnette sa...

Ohhh så fina små korgar, du lyckas alltid att hitta små guldkorn här o där !!
Ha nu en toppen dag
Kraaam Anette

Penseldraget sa...

härliga korgar ....=) hoppas din påsk varit skön. ha en fortsatt trevlig annandag
kram pia

Vintage sa...

Dom är jättesöta! Tack för tipset,superintressant! Kram susanne

Hanna sa...

En fin fortsättning på påskhelgen önskar jag dig!
kram
Hanna

C. Tvillingmamma sa...

Låter spännande! :)

hemma hos lilla mej sa...

Underbara korgar.Du är så himla duktig på att få till det!!!!.Vårkramar Rita ♥

Änglarnas hus sa...

hallojsan!

vilka små söta korgar...skulle jag allt bra vilja ha ..;)..

ha det så bra!
Kram Sanne!!

Norregård sa...

Hej!!!
Alltid kul med nya tips!! Jag håller med hur fort kan helgerna gå....Söta små korgar;o)

Kram Kram Malin

Inas sa...

Hej Vännen!
Åh va mysigt... väldigt fina korgar skulle passa hemma hos mig.. lite avis blir jag. Tänk att det redan är vardag i morgon... vart tog helgen vägen man skulle hinna njuta av det vackra vädret.. men vi har haft mulet och rätt vackert i går. Hoppas att du får en underbar vecka goa kramar Ina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina korgar du köpt, och vilken fin butik. Jag klickade in och tittade på ett jättefint bildspel. Såg en svart stol med vit klädsel, blev blixtkär i den stolen!
Ha en fin kväll
Stor kram
AnnaMaria

Anci sa...

Dit måste jag åka !! Jag har skrivit om dem i ett tidigare inlägg. Deras inredning är himmelsk !

Stor kram
Anci

Vintage House sa...

Underbart vackra korgar:)
nu ska jag kolla in länken så kanske man kan ta en tur dit i sommar
kram
sandra

Anne-Lie sa...

Oooooo vad fina!!!Jag har ju sett repotagen från deras hus,så.......
Ska försöka övertala gubben att åka dit i sommar!!
Kram/Anne-Lie

Sköna o Gröna Ting sa...

Hoppas solen lyser på dig idag.., våren är på G!!!!!
Själv så asar jag fram ALLA vinterkläder inför vår skidsemester, vi beger oss 110 mil uppåt i landet och balanserar på skidor i en vecka så våren får dröja ett tag till för min del:)))

Hoppas din vecka blir FANTASTISK!!!!
Kram
Marianne