fredag 17 december 2010

Klapparna




Jag har äntligen fått köpt alla julklapparna , så skönt att ha det avklarat . Dessa två som ligger framme på stolen är bara ren dekoration , dom innehåller inget annat än papper (så små tjuvkikare och klämmare , göro sig inget besvär !! :) Det översta paketet fick jag när jag vann en tävling hos gulliga AnnaMaria , Ett rött Monogram , och det var så vackert inslaget att jag öppnade det så försiktigt , för att jag skulle kunna slå in det igen . Tänk att man kan njuta både av innehåll och omslag ! Denna helgen är jag äntligen långledig , vi ska bara ta det lugnt , kanske göra lite julgodis . Önskar er alla er riktigt mysig 4:e advents helg .


Kramar // Susanne ♥

20 kommentarer:

Skogslyckan sa...

Jag har massa dekorationspaket liggande under granen... Ha en riktigt mysig helg!
Kram Pia

emilias gömmor... sa...

Önskar dig detsamma!

Kram Mimmi

bikim sa...

love the pig! so sweet!
have a great wk,
Rosa

Dessie sa...

Åh vilket underbart vackert paket! Jag önskar att jag kunde ha dekorationspaket framme, men små små fingrar skulle slita sönder papperet direkt! =)

Ha en skön helg

Kram Dessie

Mitt hvite hus sa...

Nydelig pakker..og grisen under stolen .. så herlig..her er jeg også ferdig med gavene... deilig..

kos deg i helgen O=)

klemmer

Rummet för välbefinnande sa...

Vilken härlig julkänsla....
Så där stillsamt vackert - som det alltid är hos dig.
Önskar dig en riktigt fin jul om det nu är så att jag inte hinner in tillbaka innan julafton.
Kram Mia

sandra sa...

Fick syn på golvet, vilken härlig färg! Är det linoljefärg? Vet du vilket nr den har? Kram sandra.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag tyckte det såg bekant ut när jag började titta, roligt att du sparat omslaget också. Fina bilder du tagit.
Ha en toppenfin helg
Kramar
AnnaMaria

Sussi sa...

Lycka till med godistillverkningen.....och spara lite till julafton!
Fint med dekorationspaket, den idén tar jag på direkten!
Kram
sussi

Färjtorp sa...

Åh vilka vackra klappar!!
kram från mej
/Johanna

Lisas torp sa...

Så skönt att ha fixat alla klapparna! De på stolen ser så vackra och genuina ut!
Ha en fin helg!
Kram
Lisa

Villa Vinkelhaken sa...

Så vackra klappar! =)

Trevlig helg!
Kram Jenny

Anonym sa...

Hallo! I have made some empty gifts for my Christmas tree..wonderful! kisses,Kiki

Ett Vitare Hem sa...

Så vackert de ligger där på stolen!
Ha en fin dag!
Kram/Lena

Syster vit sa...

Klapparna är fina och stolen helt underbar.
Kram på fjärde advent :-).
Liselott.

LOPPISLIV sa...

En sån underbar bild Susanne! Så enkelt men ack så vackert. Älskar din stil och hämtar massor av inspiration här hos dig. Stor lördagskram //Paula

Anci sa...

Du har en underbar blogg som jag blir inspirerad av. Både i hemmet och i julklappstankar.

Ha en skön söndag.

Kram
Anci

fialka012 sa...

krása...

an angel at my table sa...

Tack för senast! Jätte kul att träffas och se din fantastiskt hus. Vad fin jul du har fixat. Jag ville önska dig och dina en underbar jul!!

Mari

SeelenSachen ♥ sa...

such a beautiful blog!
love your pictures :-)

greetings from austria!
nora