torsdag 30 december 2010

Tack


Eftersom jag jobbar hela nyårshelgen , vill jag redan nu önska er alla ett riktigt gott slut och ett gott nytt år . Skulle leta upp något riktigt glittrande som skulle symbolisera nyår , men det finns inte så mycket glitter i vårt hem . Det närmaste jag kunde komma var det gamla fattigmanssilvert . Så det fick det bli :)
På återseende 2011 och tack för alla gulliga kommentarer som ni har givit och för all inspiration jag har fått ta del av,under året som gått .
Stor Varm Kram // Susanne ♥

37 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

När man samlar ihop fattigmanssilver så som du gjort, blir det en fin festlig känsla.
Önskar dig ett riktigt
GOTT NYTT ÅR
Kram goa bloggvän
AnnaMaria

Jenny sa...

Gott Nytt År på dig också, det blev ju jättefint med silvret ;)
Kram Jenny

Lilla Blanka sa...

Hej goa Susanne!

Fattigmanssilver är det vackraste silvret tycker jag :)

Härligt att kalkonmiddagen blev lyckad! Här blir det kalkonmiddag i morgon :)

Kram och tack för all underbar inspiration som du bjudit på under året!
Mia

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Superfint! Jag gillar verkligen samlingen du har :-)

GOTT NYTT ÅR!

Kram Helena / franska liljan

Lantligt i smultronbacken sa...

Kikar in och önskar dig ett

GOTT NYTT ÅR

Kram Teres

Lisas torp sa...

Så vackert och nyårsglittrande det blev i din bild!
Önskar dej också ett riktigt GOTT NYTT ÅR och ser fram emot nästa bloggår och att få titta in här!
Kram
LIsa

Fröken Agnes sa...

Hej!

Det är alltid lika härligt att kika in till dig! Du har ett mycket vackert hem och är en stor inspirationskälla.

Gott nytt år!

Kram Jenny

LantlivsAnette sa...

Du ger oss massor med inspiration !! Tur att du började blogga !! Såå vackert med silvret samlat så där !!
GOTT NYTT ÅR goa bloggvän
Kraaam Anette

Anonym sa...

Gott nytt år och tack för alla vackra, stilrena, inspirerande bilder från din gamla skola!

Kram Eva-Mari

johanna sa...

Heej
Ett riktigt gott nytt år till dig!!!! Stor kram och tack för att jag fick ett sånt varmnt härligt mottagande av dig 2 ggr om=))) Stooor kraaaam

Sussi / Sussinghurst sa...

Så meget fint fattigmandssølv, du har - det blev et smukt stilleben. Godt Nytår

Camillas vita villa sa...

Hej!
Jag vill tacka dig för all härlig inspiration jag fått av dig under året. Ha nu en bra helg.
Gott Nytt År på dig.
Kramar Camilla

STENLYCKA sa...

Önskar dig också Ett Gott Nytt År och tack för alla ljuvliga inlägg och vackra bilder under 2010!
Ha en underbar nyårsafton!
Kram Raina

Ewa`s Galleri sa...

Fattigsilver är verkligen inte det sämsta
Ett riktigt Gott Nytt År vill jag önska dig

Mitt hvite hus sa...

Takk for all isnpirasjon du har delt med oss..

gleder meg til et nytt og spennende blogg år med deg..
takk for det gamle året. Godt Nytt År til deg og dine..

Klemmer )))

Vitfärg och Kompost sa...

Gott Nytt År på dig och din familj!
Tack för en underbart härlig och inspirerande blogg! Kram
Katarina i Umeå

fröken knopp sa...

Tack själv Susanne för all inspiration, alla energi oa lla fian ord du delar med dig av!!

Önskar dig ett gott slut på 2010 o en underbar början på 2011!!

Varma Kramar Elin

Villa Björkenäs Backen sa...

Gott Nytt år!
Vad härligt med så många ljustakar som är samlade på samma bild!
Kram

Fröken Grön sa...

Ett riktigt gott nytt år till dig med! Och tack själv, för alla fina bilder och all härlig inspiration under 2010!
/Anna-Karin

[ c o y o t e ] sa...

Hej!

Men söta du.. är alldeles perfekt!!

Gott Nytt År!! Hoppas du får en fin helg trots arbete...

Stor kram Mia

Vintage House sa...

Hej
Så underbart vackert älskar gammalt fattigmansilver..
Tittar oxå in för att önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
kram
sandra

Tess på Tilda och Mamma sa...

Hej Vännen,
Ville kika in och önska dig ett GOTT NYTT ÅR och tack för underbar inspiration du bjuder på.
Kram Theres

LOPPISLIV sa...

Så vackert det är med fattigmansilver i grupp. Tusen Tack för all inspiration du gett under året, jag har sagt det innan men säger det igen, ditt hem är makalöst vackert, du har en sån känsla för inredning och gamla saker. Hoppas du fortsätter blogga läääänge till :-) Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR. Kramis Paula

Penseldraget sa...

Ett gott nytt år önskar jag dig fina bloggvän =)
kram pia

Inspiration i vitt sa...

såå fint det är att samla ihop allt silver i en hög hihi. Tack Susanne för alla fina kommentarer under året, du gör mig alltid glad.
Hoppas det nya året har många möjligheter att bjuda på och stor nyårskram till dig/Ingela

C De-sign sa...

Jag önskar dig en underbar nyårsafton! Och ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR 2011! Varm Kram fr C

Country Hill sa...

Kikar in för att önska Dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Kram Lena

Hanna sa...

Gott Nytt År!
Kram
Hanna

C. Tvillingmamma sa...

Gott nytt år Susanne!!!

Änglarnas hus sa...

Hallojsan sötaste Susanne!!

Ett Gott Nytt År vill jag nu önska dig!!

Och ett Varmt Tack för all inspiration du bjuder på..

Vi ses under 2011!!

Kramis Sanne!!

Marie sa...

Tack för alla vackra bilder och all inspiration du har delat med dig av under året Susanne, ditt hem är helt sanslöst vackert!!!!

Önskar dig ett Gott Nytt År!
Kram Marie

Anonym sa...

I wish you a happy new year
Hugs Tanja

Anci sa...

Bilden blev så fin !

Jag vill önska dig ett riktigt gott nytt år !

Kram
Anci

hemma hos lilla mej sa...

Hejsan vännen! Önskar dej en God Fortsättning på det nya året.Bara så fint med silver.Ha en fin nyårsdag rara du.Varm Kram Rita ♥

Anonym sa...

I want congrats to you for your wonderful photos on your blog.This is very tender.. happy new year from ITALY!!! kisses and hugs,Kiki

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Tack själv du ljuva inspirationskälla !
God fortsättning //Lotta

Sara Sundgren sa...

Hej! tack för en super inspirerande blogg. vore underbart kul om du ville kika in hos mig och titta, jag har precis börjat och vill ha ett stort antal läsare med samma stil och intresse som jag så jag hoppas att du tittar in hos mig på http;//Sarasundgren.blogspot.com.

Stor Kärlek
Sara