söndag 22 april 2012

Ett livstecken och ett stort tack

Jag vill framföra ett stort och varmt tack till alla som bidragit till att jag fick en så fin och minnesvärd 50-års dag . Tack till :
Maken : som drog igång det hela , lagade all mat och den fantastiska presenten .
Barnen : (egna+bonusbarn)  : för hjälp med disk och städ , blommor och presenter .
Släkt och Vänner : för att ni kom , alla fina presenter, träd och blommor .
Arbetskamrater : För den nattliga överraskningen , för den goda champagnen kl 01.00 , kommer aldrig att glömma det :)
Bloggvänner : För alla härliga grattishälsningar och kramar .

Detta tacktalet blev ju värre än om jag hade vunnit en Oscar :))
Men jag känner en så djup tacksamhet , för att jag har er i mitt liv ♥




Kraamar // Susanne

15 kommentarer:

Millygarden sa...

Stort Grattis till dig susanne som fyllt 50år. låter som du fått en toppefin födelsedag.Ett minne för livet.

Önskar dig en fin Söndag!
kram Marina

Mariette sa...

GRATTIS i efterskott!!!!

Vad du verkar ha blivit uppvaktad, vad underbart!!!!!

Låter fantastiskt roligt!

Och så vackra blommor...

Stort stort grattis ännu en gång till goa goa du!

Kram Mariette

Sallys hus sa...

Åå det låter som du fick den bästa av dagar..;)
Det är du mycket väl värd.
Underbara bilder på underbara blommor.
Kram o ha en fin söndag!
Katarina

Anonym sa...

Hei!
Gratulerer så mye med dagen:)
Høres ut som du hadde en trivelig dag!
Herlige bilder:)

Klem Merete

Marits Hverdagsgleder sa...

Gratulerer med vel overstått. Fint å ha gode venner, kollegaer og familie rundt seg.
Nydelige blomsterbilder

Chokladvillan 1910 sa...

Skönt att höra att du överlevde festligheterna ;)Champagnen där lät trevligt ! ;)Ha en härlig söndag & må så gott !
Kram Anki

Norregård sa...

Vad härligt det låter!!

Ha en fin söndag:)
Kram Malin

LissasVita sa...

Härligt..jag hade min dag för några år sedan....och plockar ibland fram minnet och gläds med dagen!! Att stå i centrum för en dag och bli hyllad är fantastiskt!! God fortsättning på din nya halva av livet!! Kramen Lisbeth

G:a Affären sa...

Ser att du fick underbara blommor!
Det låter som du får med dig fina minnen från Din Dag och så ska det ju vara.
Bland alla presenter fick du ett träd, så livsbejakande härligt!
Önskar dig en fortsatt fin söndag
Kram,
/Cia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Men Susanne, jag missade ditt förra inlägg. Nu säger jag ett stort varmt grattis lite i efterskott. Vilken fin dag du fick, du har en härlig familj.
Varm kram
AnnaMaria

LOPPISLIV sa...

Stort GRATTIS Susanne!! Ohhh så härligt och du verkar ha fått en toppenfin födelsedag. Kraaaam Paula

Tinas bo sa...

Verkar som du hade en helt underbar fördelsedag!!
Och så mycket vackra blommor du fått.. :)
Härligt att bli uppvaktad så!! :0)

Ha en fin söndag
Kram Tina

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

oops att jag missade en så stor dag i ditt liv=) grattis i efterskott. Va fantastiskt att din dag blev så lyckad..
Kram Gabriella

Amelie sa...

Verkar verkligen som att du fick en fantastisk födelsedag! :)
Fina blommor har du fått och ljuvliga bilder du visar!
Kram Amelie

Vida sa...

låter som om du har fått många vackra minnen med dej på vägen;)
härligt med vänner, de berikar verkligen livet...

så vackra blommor och vilka ljuvliga färger...det ser ut som om du behövde många vaser;)

Vidalyckatilldejkram