fredag 27 april 2012

Ska jag få till det ?

Jag är just nu inne i en ganska intensiv arbetsperiod , och ber om ursäkt att jag inte hinner uppdatera bloggen så ofta , eller kommentera hos er :(
Men idag är jag ledig och idag skall jag vara ute i trädgården hela dagen , skall äntligen försöka få till det med dom här gammeldags humlestörarna , som jag har pratat om i flera år . Visar senare om jag lyckas :)
Önskar en alla en riktigt mysig helg ! // Susanne ♥

Ps dagens bilder är i från sovrummet .

26 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sa...

Wauhh.. et fedt skab, det må gerne flytte ind hos mig:-)

Ha´en skøn dag og weekend

Knus Susi

Unknown sa...

Härligt med lite trädgårdsarbete! Hoppas du har lika fint väder som jag...

Kram Linda

Especialmente Gaspas sa...

Lovelly :)

lisashus sa...

Så vackra bilder från ditt sovrum!

Härligt med en dag i trädgården! Håller tummarna att du får till det med störarna!
Ha en härlig helg!
kram
Lisa

Fröken Grön sa...

Åh, jag ser verkligen fram emot att se hur det blir med dina humlestörar, - är jättesugen på att ha sådana i vår trädgård också. Kan bara inte bestämma mig för VAR jag ska ha dem...

Önskar dig en fin trädgårdshelg! (Nu håller vi tummarna för vackert väder!)
/Anna-Karin

linnea-maria sa...

Sablar vilket snyggt litet skåp!! Ha en fin helg och hoppas att du får lite vila också. Kram /Therese

Norregård sa...

Vilka bilder, Love it:))

Lycka till med störarna, har oxå funderat på det!!

Kram Malin

G:a Affären sa...

Det där bordet med de små hjulen, färgen, luckan och lådan är helt ljuvligt!
Hoppas du fick en bra dag i trädgården och kom överens med både humle och störar. Här blåser det som sjutton.
Kramar,
/Cia

Cosy Life by Elly sa...

Take care and have a very nice weekend too
Dear greatings, Elly

MammaElva sa...

Åh, vilken fin bild! Ha en fantastisk helg! //Elin

rosenälvorna sa...

Hej, lycka till med humlen, något jag misslyckade totalt med för några år sen, har inte provat igen, men hoppas och tror du kommer ha bättre lycka! Kram Christina

Fågel Blå sa...

Hej Susanne!
Vilket Härligt gammalt pottskåp,, färgen är helt underbar!
Kikar in och önsnkar dej en fin helg!
Kramar Kathrine

Vida sa...

det var banne mej det sötaste lilla skåpet jag sett;)) så fint så fint...och färgen...suck;))

Vidavärmesolplanteringskram

Vita små hjärtan sa...

Det är ju så mysigt med vårsysslorna i trädgården!!!!!
Ha en fin helg.
Kram Agnetha

Tinas bo sa...

Ja jädrar vilket underbart litet skåp!!
Färgen, hjulen, modellen ja allt är underbart på detta skåp!!
LYLLOS!!! :0)

Ha det så kul i trädgården
och en mysig kväll
Kraaam Tina

kråke sa...

hmmm...min kommentar ramlade bort nu försöker jag igen:)) Hej Fina! Är oxå i planteringstagen och försöker anlägga ett liiitet trädgårdsland...och blir det bra kanske jag kan gå på modell större:)) Det lilla bordet är ljuvligt och den där färgen är bara sååå vacker:)))

Kram på dig och ha en härlig helg:)

kråke

Anonym sa...

Hei!
For et fantastisk lite bord:) det var bare helt nydelig:)
Ha en strålende helg!

Klem Merete

LOPPISLIV sa...

Ohhhh så vackert litet skåp, och färgen blev jag helt kär i :-)
Ljuvligt ljuvligt!! Kram Paula

Humlestörar har jag också pratat om i flera år, tror tyvärr jag får prata om dessa lite till...hihii ska bli kul att se hur dina tar sig, kanske får jag sån inspiration sen så jag får upp mina här i år också :-))

Puumuli sa...

Njut av helgen du med!

Kram
Sari från Puumuli

Fint o Fult sa...

Vilket underbart litet skåp!
Hoppas du fick till det med humlestörarna :)
Härligt med en dag ute i trädgården, jag tog faktiskt lite ledigt idag och pysslade i trädgårdslandet för vädret var så fantastiskt fint här på ön!
En mysig helg till dig med, kram Monica

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint rullbord och tvättservis. Och jag hoppas du får till humlestörarna, ska bli så roligt och se hur du placerat dom.
Ha en fin helg
Kramar
AnnaMaria

Sallys hus sa...

Härligt med trädgårdsarbete...
Det har jag också framför mig snart....skööönt! Det är avkopplande att skita ner händerna i jorden..gräva ett hål eller två och rycka upp de förbenade maskrosorna.
Ska bli kul att få se humlestörarna sen. Jag är sugen på att ha humle nånstans. de växer ju så snabbt...men jag vet bara inte var jag ska sätta den...
Kram o ha en underbar helg!
Katarina

Lionel Néant sa...

Oh, sâ roligt att fâ se det gamla sjukhusskâpet som jag sâlde till dig för ganska sâ länge sedan! Hade nästan glömt bort det. Är i Frankrike just nu, men har tyvärr inte hittat nâgot liknande.
Hälsningar Lionel Néant / www.suedeco.se

Chokladvillan 1910 sa...

Vilket coolt skåp på hjul !!! I like a lot !!! Ja , det står trädgårdsarbete på agendan. äntligen sol & värme ! Mannen har förberett för årets första grillning ;)
Jag har också haft det lite intensivt så bloggandet har fått stå åt sidan.
Ha en härlig helg !
Kram Anki

Anci sa...

Du har ett fint sovrum, kan jag se :) Färgerna är underbara.

Hoppas att ni har sol om du ska vara i trädgården.

Kram
Anci

Weisser Traum sa...

morgen du liebe
ach das sieht so schön aus. das würd sehr gut in mein gästebad passen....grins
herzlichst daniela