söndag 18 december 2011

Fira 3 år med mig

3 år har jag bloggat , tänk vad den tiden har gått fort . Som jag skrev för någon dag sedan , när jag började blogga , visste jag inte vad det skulle leda till , eller ens vad syftet var , och jag hade inte en tanke på att jag fortfarande 3 år senare skulle vara igång . Flera gånger har jag dessutom tänkt lägga ner bloggen , när inspirationen har varit slut och när någon var inne och skrev hemska lögner om mig . Men eftersom jag fick reda på vem det var , och den människan behöver hjälp att gå vidare med sitt liv , beslöt jag mig ändå att fortsätta . Så jag håller på så länge jag tycker det är kul . 
Något som skulle glädja mig är om ni skulle vilja vara med och fira med mig :)
Det jag hade tänkt att lotta ut är : 

1 . En vacker ring i tenn som min make har gjort och som är alldeles ny i kollektionen , föreställande en lite tilltufsad ros och som är min alldeles egna favorit .
2 . En antik ljusstake i fattigmanssilver 
3 . En antik korthållare med 5 st gamla kort att sätta i , blandade jul , påsk och gratulationskort . 

För att var med i tävlingen behöver du bara skriva en kommentar för att få en lott , om du vill öka dina chanser , så länkar du och använder någon av bilderna , då får du 2 lotter .
Skriv hur många lotter du tar .
Tävlingen pågår till den 15 Januari . Den som vinner får välja vinst först .

 Kramar // Susanne ♥
 

159 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej Susanne!
Får börja med att gratulera dej till dina 3 år på bloggen!
Stort Grattis!
Och jag vill så jättegärna vara med i din tävlíng och tävla om dessa underbara saker!
Jag tar 2 lotter och länkar i min höger spalt!
Håller fingrarna och tårna stenhårt och hoppas på tur!
Önskar dej en fin 4 advent!
Kramar Kathrine

Rostrose sa...

Hej dear Susanne - congratulations to 3 years of blogging! I really love the old postcards, and the ring & candleholder are pretty, too - so I try to win one of them :o)
Kramar, Traude

Satu Pysselblogg ! sa...

Gillar din blogg skarpt, hoppas du fortsätter länge till!
Vilken fin ring, den skulle jag välja om jag vann, deltar med 2 lotter så klart ;-)
Kram Satu

toves sammensurium sa...

Gratulerer,3 år med forhåpentligvis mest gleder og kos ved pc'n?Synd enkeltmenneske kan forsure hverdagen til andre.Jeg har ihvertfall mange gode stunder i blogglandia og har fått mye inspirasjon og mange nye bekjentskaper.Klart jeg feirer med deg og er med ,et lodd på meg:)
Lykke til med trekningen:)
Toveklem:)

Anonym sa...

Dear Susanne,

Thanks for all your very nice pictures in those 3 years!
I LOVE your very nice blog and beautiful photos!
So please continue for several years!
'See you' next time and........ I love your beautiful candlestick ;-)))

I wish you a very nice Christmas!

Kramer,
Ineke Hoetjes,
Jeanne d'Arc Living
The Netherlands

Solstrimmor sa...

Grattis till tre år i bloggvärlden! Och givetvis vill jag gärna vara med i utlottningen av dom fina priserna! Jag länkar och tar två lotter!

God fjärde advent.
Kram Eva-Mari

lisashus sa...

GRATTIS igen, till dina tre år! Ja, tänk så det kan bli - inte visste jag heller vad bloggandet kom att innebära och här är vi nu!

Vilka otroligt fina saker du lottar ut och själklart vill jag vara med om detta och länkar såklart så för mej blir det två lotter!
Ha en fin adventssöndag!
Kram
Lisa

rosenälvorna sa...

Hej, 3 år det är ganska lång tid, men klart att du vill fortsätta;) älskar ditt hus och dina vackra stämningsfulla bilder! Och så vill jag ju vara med i din tävling och självklart länkar jag, vill ju ha en så stor chans som möligt att vinna ringen (och det andra) med en ros, som passar mig väldigt bra förstås:) Trevlig advent/Christina

ela sa...

Grattis! du har en fantastiskt inspirerande blogg.
jag har ingen egen men följer med glädje "den gamla skolan"
mvh
elainesbild@yahoo.se

Ingela i Umeå sa...

Hej och grattis till detta. Vackra bilder och varmt hjärta bidrar till att jag blir inspirerad av din blogg. God jul och gott nytt år önskar Ingela.

Anonym sa...

Grattis. Jag vill gärna vara med i din utlottning.
Siv J

Marit sa...

Gratulerer så mye med jubileum! Jeg er glad for at du fortsetter å blogge fordi det alltid er vakre og inspirerende bilder hos deg.

Ønsker deg en god jul og et godt nytt bloggeår ;o)

Jeg linker og ønsker to lodd. Ringen som mannen din har laget er bare så vakker - spesielt for en roseelsker...
Klem marit

Malin`s Diner sa...

Är så glad att du inte lagt ner bloggen. Den inspirerar mig enormt.

Har länkat på min blogg, så är med och tävlar med två lotter.

Kram Malin

Home No.1 sa...

Hej Vännen!

Grattis till 3 år i blogglandia!
har följt dig sedan start och njutit av dina fina vackra inlägg!
Vilka fina priser du lottar ut, ringen är ju makalöst vacker och så orginell, jag tar två lotter, och håller tummar och tår!
Kram Annica.

Anonym sa...

Grattis till dina 3 år!

Fina priser du lottar ut! Jag vill pröva min lycka med 1 lott.

/Renate
wretefelt@hotmail.com

Vardaxlyx sa...

STORT grattis till dig och din blogg! Du är såå inspirerande så fortsätt snälla du ;-) i samma väg!
Kram denna 4:e advent!

Ett vingslag sa...

Grattis till dina tre år!!
Klart jag vill vara med & fira dig & delta
i din tävling!
Jag tar en lott!
Önskar dig en mysig fjärde advent!
Kram/Lotta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis Susanne till tre fina bloggår, det har varit ett nöje och följa dig. Jag är gärna med och firar, så snygg ring maken designat och gjort.
Varm kram
AnnaMaria

Anna S sa...

Hej Susanne, vad bra att du fortsatte blogga. Jag uppskattar din blogg och de vackra bilderna.

Hoppas att du har lust att fortsätta blogga ett bra tag till. :)

Julhälsning Anna S

angie sa...

ich wünsche dir einen schönen 4. advent, liebe grüße von angie
*der ring ist sehr schön*

mysiga heestrand sa...

Jag är gärna med och tävlar. Jag följer din blogg och uppskattar alla fina bilder du visar.
Kram Marita i Heestrand

Tinas bo sa...

GRATTIS till 3-åringen! :)
Självklart vill jag vara med i din fina utlottning. 2 lotter för mig.

Hoppas du fortsätter att blogga i minst 3 år till!! ♥

Kraaam Tina

Carolin sa...

Grattis till dina tre år :) klart jag vill vara med i tävlingen :) jag tar en lott :)
Ha en trevlig fjärde advent!

Hälsningar
Carolin

Kamilla sa...

Vilka härliga priser! 1 lott till mig tack. Grattis på 3års-dagen:) Kram

Laura @ 52 FLEA sa...

Congratulations Susan on three years of blogging...I will be three years in February! I love your blog and have enjoyed your beautiful posts which is why you have been on my blog roll. Thank you for a chance at this most generous give away. Everything is lovely! I am, of course, a follower and will post your giveaway on my sidebar. I look forward to many more beautiful posts and sharing through our blogs. Take care, Laura :)

Fröken Grön sa...

Men oj, vilken fin utlottning!
Jag tar självklart chansen att vinna och slår till på två lotter. Länkar med bild från min blogg.
Ha en fortsatt fin advent!
/Anna-Karin

Syster vit sa...

Oj du va fina saker, är ju såklart med och tar två lotter.
Kram Liselott

Anci sa...

Grattis till 3 år ! Du har en underbar blogg.
Jag vill gärna vara med och tar en lott !

Kram
Anci

katrina sa...

Congratulations Susan!!! Three years of blogging is a great anniversary and your blog is lovely. I look forward to many more posts. Thank you for hosting such a fun giveaway.
~blessings, katrina

Anonym sa...

Closing your blog would be terrible, you are so inspirational! Lovely contest giveaway! Xoxoxo

Anonym sa...

Gattis till 3 år!Jag provar gärna lyckan med en lott,tack.Hälsningar Annika. hosaby@live.se

Margareta sa...

Grattis till 3 år!!
Det är med glädje jag tittar in hos dig.Alltid så vackert.Så fiina saker på utlottningen.Klart jag vill vara med.
Jag har länkat i min hö.spalt.=2 lotter.
Hoppas på tur...

Ha en så fin julvecka nu!
Kram Margareta

Tinis vita hem sa...

Grattis till dina 3 bloggår!
Så fina vinster du har, deltar gärna i utlottningen. Jag har länkat och hoppas på tur med 2 lotter :)
kram Tini

Vitfärg och Kompost sa...

Grattis till dina 3år med bloggen! Du har en helt fantastisk blogg och ett fantastiskt hem...:) Hämtar inspiration från dig, alltid!
Jag deltar gärna i utlottningen med två lotter. mvh
katarina

Gunilla sa...

Grattis till dina bloggår, gillar dina härliga bilder:)
Vill gärna ha en lott!
Fridfull juletid till er!!
gunilla.gustafsson@pp2.inet.fi

Vintage House sa...

Hej
så härlig att du fortsatte blogga trots motgångar och jag är glad att du fortsatte och man får sitt ditt vackra hem.....
jag är med med 2 st lotter....
ha det så mysigt
kram
sandra

Anonym sa...

Grattis till 3 år!!!

Är gärna med och firar snyter 1 lott och hoppas på tur!

Tack för all inspiration du ger oss.

/Mona.G

STENLYCKA sa...

Grattis Susanne!
Det har varit så trevligt att få titta in till dig och din trevliga blogg och till ert underbara hem. Att få följa ert arbete med att renovera er skola. Det är en glädje att se hur vackert och varsamt ni renoverar varje rum. Att besöka er har varit som att titta in i en älskad inredningstidning som man får idéer och en massa vackra bilder från en duktig fotograf.
Önskar er lycka till med er skola och jag önskar att du kommer att blogga många år till!
Som grädde på moset så firar du genom att ge bort tre underbara presenter egentligen är det ju vi som skall ge dig en grattis present.
Det är klart jag vill vara med och fira, jag tar två lotter.
Önskar dig allt gott och att veckan blir underbar!
Kram Raina

Millygarden sa...

Först av allt GRATTIS till 3år som bloggare. Visst har det varit både upp och ner med bloggen men mest kul trots allt med alla inspiration man får av dig och många andra.

Jag länkar också..2 Lotter Tack!

Kram Marina

Vida sa...

tusen tack för all inspiration du gett oss under dessa tre år..ser fram emot att följa dej ännu en bit på vägen;)

har just läst tidningen Tove Älskade hem...vill bara säga att reportaget är kanon och jag har redan börjat ändra i hallen:) a la Susanne;))

Vidagrattisvännen

Anonym sa...

Stor Grattis kram till dig Susanne till en helt underbar blogg! Det tål att sägas om o om igen, ni har ett helt underbart hem och att få skapa tillsammans måste vara helt underbart!
Det är klart jag vill vara med och tävla, tyvärr har jag ingen blogg så jag får nöja mig med en lott, men har man tur så har man.
Här i Dalom har vi superfint nu på morgonen, rejät med snö, det blir nog en ängel när jag kommer hem :-)

GOD JUL o GOTT NYTT ÅR! / Kram Kicki

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Grattis till ditt bloggjubileum , va roligt !
Speciellt glad är jag för att du började blogga och delar med dig av allt ditt vackra . Som jag sagt tidigare du får till en sån underbar känsla i genom dina bilder av ditt vackra hem som jag inte kan beskriva . Men det är helt , helt underbart i alla fall .
Så jag hoppas du fortsätter länge till !!

Ja , och 2 lotter vill jag så klart ha !!

Kraam/Lotta

Inka sa...

Hej på dig!
ja, ibland har jag också tänkt på att avsluta bloggen men avvaktat. Nu för tiden är det ju många som nöjer sig med Facebook bara men jag tycker att det är så mysigt med alla vackra bloggar som sprider sån glädje och inspiration.
Klart jag vill vara med och tävla. Lägger även upp länk inne hos mig.

Kram på dig

OlgaA sa...

Blir så ledsen - kan inte kopiera bilden och fixa länken...

Då har jag bara en lott hos dig :)

Så fina priser!!!

kram och grattis till bloggandet i 3 år

Olg@

kråke sa...

Hej vännen å grattis till 3 år!! Alltid härlig inspiration här hos dig som jag kommer fortsätta att följa så länge du bloggar:))

Jag är med på två lotter:))

Kram du fina...

kråke

Änglarnas hus sa...

Hej Susanne!!

Grattis till tre fina bloggår!!

Självklart vill jag vara med i din utlottning!! Ringen är heelt underbar..vilken lyckos du är som har en smyckesmed på hemmaplan!!

Jag länkar även hit!!

Må så gott!! Kraam Sanne

Lene sa...

Tillykke med bloggens 3 års fødselsdag. Jeg nyder at læse med hos dig.

Anonym sa...

Hej !! Jag är ny på det här med bloggar och har just hittat hit... Jag vill också jättegärna vinna och skall försöka länka... Vet inte riktigt hur man gör, men ska prova ;) God Jul önskar Christina

Mariette sa...

Hej Bästa Susanne!

Idag får jag visst skriva två hälsningar, en här och en i inlägget ovan!

Grattis till tre år med bloggen!
Otroligt när man tänker efter, för inte startar man med tanken att man ska hålla på så länge, men nog måste det betyda att det ger mycket glädje tillbaka! Alla dessa fantastiska människor man får kontakt med och utbyter inspration med. För min del får jag så ofta kontakt med folk som läser min blogg och sen kommer och besöker butiken, det är bara så roligt!!! Att faktiskt bli lite omtyckt..., sen visst,- elaka kommentarer har jag också fått, men inte på samma nivå som du misstänker jag. Man blir ju hur som helst ledsen...men det är minimalt på det stora hela.

Hoppas du fortsätter blogga länge
än, för du har så underbar stil och ett makalöst fint hem.

Stor kram Mariette

Fru Vallmo sa...

Vilken härlig blogg du har! Hamnade här på en slump! Vilken tur att du inte har laggt när din blogg annars skulle jag inte ha hittat hit!
Och så hamnar jag här och kan vara med en på din lotterie! Så kul!
Ringen är helt fantastiskt! Jag tar 2 lotter!
Önskar dig även en stressfri jultid!

Marie sa...

Ett stort GRATTIS till dina 3-år i bloggvärlden Susanne! Är så glad att du började att blogga för du har gett mig massor av inspiration under de här åren, ditt hem är som en dröm och jag gillar allt!

Klart jag vill vara med i din utlottning, så fantastiskt vackra priser. Jag länkar, så två lotter för mig.

Trevlig kväll!
Kram Marie

Norregård sa...

Hej!!
Jag vill vara med så klart:)
Superfina vinster & stort grattis!

Länkar oxå:)
Kram Malin

Deb sa...

Happy 3 years Blogging Susan.
Your blog is beautiful! ♥
Merry Christmas.

Sallys hus sa...

Å jag vill gärna vara med...
Länkar så jag kniper 2 lotter....
kniper ihop ögonen och öööönskar mig den fina ringen....
Vilken duktig man du har!!
Världsklass!!!
kram Katarina

Ewa`s Galleri sa...

Grattis till 3 år
Vilken underbar ring ,ja de andra sakerna med
Är gärna med tar 2 lotter
Ha en bra dag

gunsan sa...

Hejsan, vilken mysig blogg du har;)
Jag vill absolut vara med o tävla o jag tycker att ringen är otroligt vacker;))

Två lotter vill jag gärna ha;))

går in o länkar hos mig nu;))

kramizzzzz

Otaliga projekt sa...

Jag är glad att du har fortsatt att blogga. Jag är ganska ny läsare hos dig, men det är alltid så fina bilder och arrangemang. Det fina i kråksången är att jag har inte alls samma inredningsstil som du, men får ofta någon idé som jag sen kan göra om så att det passar och funkar hos mig.
Naturligtvis tar jag ju också chansen att vara med i utlottningen. Jag länkar och ber om två lotter.

Med önskan om en god jul till dig och de dina,
Sarah.

kullervilla sa...

Ett stort grattis
Vill så klart vara med och tävla,nöjer mig med en lott och hoppas på tur.
kramiz//kullervilla

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

3 år det är inte illa..vill gärna vara med på en lott..
god-jul

Villa Smedsbo sa...

Grattis till 3-års dagen!
Det är jätte fin blogg du har.
Alltid fina miljöer och fint skrivet.

Jag har ej själv någon blogg men men är glad att det finns några guldkorn att besöka och få insperation hos :)

Kram Maria.

Jag tävlar gärna med en lott.

Avslutat konto sa...

Åh så söt ring!
Vad roligt att hör att din man är smed. Själv är jag guld och silversmed och tycker att det är jättekul att se mer av andra typer av material och formspråk.
Väldigt fin sida, och jag kommer igen!
MVH
Linnea Eriksdotter

Britt sa...

Grattis vännen! Tänk att tiden går så fort...

Vilka fantastiska vinster du har, självklart vill jag vara med.

Jag länkar med bild och tänker hålla tummarna hårt.

Ha en riktigt fin jul!

Kram britt

Anonym sa...

Hej !
Vilken fin blogg du har. Jag är ny i bloggvärlden, och har ingen egen så jag får nöja mej med en lott.
Kram Lena SD

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej! Grattis till dina 3 år på bloggen den e helt underbar....vill gärna vara med i tävlingen jag väljer 1 lott... Tack kram Maja

Nina sa...

Grattis! Jag vill såååå gärna fira med dej för jag har följt dej i flera år!!!!
Jag kör med två lotter och skickar en varm kram!

Nina

Malin sa...

Jag vill vara med! Länkar från min blogg med bild, så det blir 2 lotter tack!

Anonym sa...

Jag är gärna med i utlottningen med en lott. Följer din fina blogg och låter mig inspireras. God Jul!

Anna-Karin F

Carina sa...

Hej!
Grattis på 3-årsdagen! Jag vill gärna vara med i din utlottning, tar 1 lott.
God Jul/ Carina-Hjo
kattarsel@live.se

Anonym sa...

Vilken frid att få titta in... ;)
Jag tar gärna en lott, god jul!
Linda
mejlamej1@hotmail.com

Anna me_anna@spray.se sa...

jag är med, 2 lotter

http://annaflickan.blogg.se/2011/december/vinn-inredning.html

Anonym sa...

Hej!

Jag är gärna med i utlottningen med en lott.
-Mintsu-
Finland

Rosa i huset i vitt sa...

Hej jag är ny på bloggen och vill gärna vara med så jag tar en lott
Grattis o God Jul



Rosa

Anonym sa...

Grattis till 3 år! Jag vill gärna ha en lott!/Susanne
skogsberg_s@hotmail.com

Alexandra sa...

Hej Hej! Jag vill väldigt gärna vara med och tävla! Jag tar 1 st lott , tack!

Ha det bra!
Alexandra stjarna_93@hotmail.com

Anonym sa...

Grattis på "treårsdagen" ! Jag är gärna med i din fina utlottning, så jag tar en lott, tack. Vilken fin ring, gillar ju rosor så denna känns helt rätt.

Ha en fin jul / Susanne

Anonym sa...

Hej!
Jag har följt din blog en tid och funderade nu på hur jag hittade den. Jag bläddrade tillbaka och hittade er kamin. Så någon gång när jag letade efter en snygg kamin till mitt då helt nya fritishus hamnade jag på din blogg. Kaminen är ännu inte inköpt. Måste bara bygga skorsten också först. Många planer som så sakteliga förverkligas. Hoppas på tur på min lott. Tack för många vackra bilder! God Jul och Gott Nytt År!
Merike

KahviKaneli sa...

Så nydelig lotteri!
Jeg er med, jeg tar en lott. Hoppas deter akkurat jeg som vinner :o)

Curtains in My Tree sa...

hello

Congrsatulations on 3 great yeras, I am sorry someone caused you grief
while blogging

I would love to win either of your choices

Merry Christmas & Happy New Year

Janice

Curtains in My Tree sa...

I am a new follower on your blog

Janice

sussig sa...

Hej !
Vilka härliga bilder du har i bloggen, så stämmningsfullt !
Vill gärna vara med i utlottningen, tack på förhand.
Mvh.Sussi

Martina sa...

Jag kan bara ta en lott men bidrar med en stilla reflektion på Julaftons Morgon:

Regnet smattrar utanför
Vi dukar fram bröd och smör
Fyra ljus är tända
Idag ska tomten in och vända
Snön lyser inte vit på taken
Vi slipper skotta, säger maken
Jag snurrar i min kaffekopp
Julaftons morgon, dags att gå opp!

Tack för all inspiration!

Othilia sa...

Julafton på Tjörn, Maken och jag är ensamma och har det riktigt fint. Hittade din blogg och tittat på alla dina fina bilder. Blev jag vinnare av den vackra ringen skulle det vara en fin femtioårs present till mig.

Vita huset 28 sa...

Hej o grattis till bloggen 3 år. Klart jag vill vara med o fira, ringen är så söt. Tar 2 lotter tack.
Ha en fortsatt skön julhelg
Kram Camilla

Anonym sa...

Hej och god fortsättning! Jag vill gärna vara med och tar en lott.
Maria K

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Hej!! Mitt första besök här inne hos dig, tror banne mig jag stannar kvar oxå!!
Blir med på din utlottning o drar 2 lotter.

Klem Anna

sigfridpettersen63 sa...

Gratulerer med 3- årsdagen!
Jeg deltar gjerne med 1 lodd.

Kari sa...

Gratulerer med 3-års dagen!
Jeg vil gjerne være med i trekningen. Ringen er helt nydelig. Ett lodd til meg.

Kari :-)

Lantis tantiz sa...

Grattis till dina 3 år!
Jag snubblade just in här och sitter nu och bokstavligt talat dregglar över dina fina bilder, mysigt!

Vill självklart vara med i din utlottning och kniper gärna 2 lotter.

hälsningar lantistantiz

Designe sa...

Hej! Såå fina vinster och särskilt ringen! Så duktig din make är! Ringen är ju underbar! Jag skriver kommentar här och har lagt bild med länk på min blogg vilket innebär att jag då har 2 lotter! God fortsättning på julen och Gott nytt år till er! :)

KATE ♥ sa...

Gratulere med dine tre år som blogger.
Jeg tar gjerne 2 lodd.
Ringen var nydelig.
Mvh Kate

Blåbärs och smultronstället sa...

Hejsan Susanne och grattis till dina tre år med bloggen!
Ni har ett såå fint hem och det är säkert väldigt mysigt att fira jul hos er. Jag är gärna med i din utlottning och tar två lotter, så jag länkar till min blogg.
God fortsättning och Gott Nytt År!
Kram Susanne

Märta sa...

Ett stort GRATTIS till dina 3 år i bloggvärlden! Jag vill gärna vara med i din utlottning. Tar två lotter och hoppas på tur!
Ha en skön fortsättning på julen!
Märta

Jenny sa...

Hej Susanne!
Grattis till 3 år med bloggen!!

Åh vilken fin ring, den blev jag förälskad i, är gärna med i utlottningen! Länkar med bild hos mig!

Passar på att önska dig ett Gott Nytt År!

Kraam Jenny

hilde prestmo sa...

Jeg vil gjerne være med å tävla om disse vakre saker.
Takker mye for en ispirerende blogg!

AnCa sa...

Grattis till de tre åren! Jag tillhör en av de som smyger in här i din fina vrå utan att lämna några spår efter mig... Vill gärna vara med å vinna nån av dina fina vinster! Tar två lotter för säkerhets skull...

Kram AnCa

Anonym sa...

Grattis till dina 3 år på bloggen!
det är första gången jag hittar hit men inte sista gången. Din blogg är jattefin
jag tar 1 lott
ulla
hagglundu@yahoo.se

Gullevi sa...

Vilken underbar blogg och att gå vidare fast det kan kännas tungt är något man har i sig. Problemet var ju inte ditt utan någon som försökte lägga sina egna problem på dej. Bra Susanne. Jag blev nyfiken när jag såg bilden av den fina ringen. Den påminner mej mycket om en ring jag hade som tonåring, någon gång i slutet av 60-talet. Jag skulle bli jätteglad om jag vann den, men det är många som deltar i ditt lotteri så då ska jag ha jätteflax. Hoppas du får ett bra Nytt År 2012
hälsar Gullevi

Växthusmadam sa...

Ja, visst är det underligt att bloggande kan generera i så mycket som man inte visste innan man började! Grattis till 3 innehållsrika år! Jag är gärna med och tävlar och jag länkar på min blogg för dubbel chans!
Gott nytt år önskar Växthusmadam

Anonym sa...

Hejsan & God fortsättning !
Du har en så fin blogg,Grattis till dina tre år.
Jag tar jättegärna en lott.Tusen Tack.
Önskar Er ett Gott Nytt År !
Kram Caroline
kallstorp112@telia.com

Anonym sa...

Grattis till 3 år! Har precis hittat till din trevligt stämningsfulla blogg. Ringen du lottar ut är helt ljuvlig. Man får väl gratulera för att du hittat en sådan konstnärlig make också!
Hoppas på tur med en lott.
Ha ett underbart nytt år!
Britt
britt.jonesig@telia.com

Hundliv sa...

Så flitig i 3 år, jag har inte varit med hela tiden, fann din blogg först i våras men återkommer hela tiden :).
Ha ett gott nytt år och fortsätt med att inspirera oss läsare!
Skall genast länka till utlottningen...
http://bodatorp.blogspot.com/

Anonym sa...

Hej! Vilka fina saker. jag vill gärna vara med i utlottningen. Tittar in på din blogg ganska ofta och gillar det jag ser. Väldigt fint hem du har. Kram Madeleine

Anonym sa...

Glömde visst skriva min e-post OM jag vinner
madeleine3j@live.se

Betongglädje sa...

Jag snubblade in på din blogg via en annan blogg och gillade det jag såg! Vill gärna vara med i utlottningen, jag länkar i båda mina bloggar, så jag önskar 2 lotter Tack!
Åh hoppas på tur =)
Önskar dej Gott Nytt År!
Kram Camilla

Disa sa...

Grattis till 3-årsdagen!
Jag är gärna med och tävlar, det blir en lott till mig för jag har ingen blogg jag kan länka till.
Gott nytt år!

Hälsningar,
Disa.

OlgaA sa...

Hej igen :P

Nuuuu kunde jag fixa länken och bilden :) Så 3 lottar är mina ;)

Ha ett fint år, Susanne!

kramar/Olg@

Anonym sa...

Grattis! Vill jättegärna vara med i utlottningen av de fina sakerna. Hoppas på tur utan egen blogg. Tar 1 lott.
Kerstin M

Elwa sa...

Underbar ring! Tar gärna en lott och hoppas på tur! Grattis till dina tre år!

Holly Design sa...

Hejsan. Oj, detta vill man ju vara med och fira. Och jag sprider vidare med en länka på min blogg.
Kram / Gunilla

Det Vita Drömhuset sa...

Grattis till dina 3 år! Själv har jag avverkat mitt första. :)
Jag vill gärna vara med och tävla när det är så otroligt fina vinster!
Kniper 2 st lotter då jag länkar från min blogg.

Kram Åse

Äppelblom sa...

Så vacker ringen är - EN lott till mig, tack!

Anna Stenberg sa...

Hej!

Vad fint ni gör, du och din man! Jag vill gärna vara med och tävla och länkar såklart till din tävling! Jag har en liknande utlottning på gång, hoppas du vill vara med!!!
http://lantligtpasvanangen.blogspot.com/

Linn - lantligt med (stort) L sa...

Åh vilken härlig tävling!

2 (två) LOTTER till mig tack! :)

Jag länkar till tävlingen och dig via min blogg http://lantligtmedstortl.blogspot.com/2012/01/tavlingstips.html

Håller alla mina tummar och tår för att detta går! ;) :)

/Linn, linn_122@hotmail.com

Mystica sa...

If this is open to overseas readers please count me in.

MineBlom sa...

Gratulere med dine tre år.
Jeg vil gjerne være med og tar to lodd om mulig ;O)
Ha en fin helg
MineBlom

Blommiga Rutan sa...

Grattis till 3 år på bloggen!

Vilka vackra saker du lottar ut!
Klart att man gärna vill vara med i utlottnigen av dom!

Trevlig trettondagshelg
önskar
Anncathrine

Malin sa...

Åh, jag vill gärna vara med och tävla!
Kikar in på din blogg varje dag, den är så mysig och fin!

Jag länkar i min egen blogg, så jag tar 2 lotter...

Hälsningar Malin

Felix sa...

Grattis till 3 år på bloggen! Du har en så fin och inspirerande blogg som jag kikar in på lite då och då. Jag är gärna med och firar i din tävling. Jag älskar ringar, så den står högst på önskelistan... ;-) Jag länkar och tar 2 lotter för dubbel vinstchans.

Trevlig trettonhelg!
Elisabet

Anders sa...

Jag är gärna med och firar och passar på, Grattis till 3år :-)
Om jag vinner ringen skulle jag ge den till min älskling,kvinnan som också är mamma till mina barn.
Hälsning
Anders

anderslukas (at) hotmail.com

Anonym sa...

Hej och Grattis till dina 3 år! Du har en helt underbar blogg, läser den ofta och får så mycket inspiration av dina vackra saker. Självklart vill jag vara med i din utlottning, måste ju säja att ringen var helt otroligt fin och nummer ett på min önskelista om jag skulle ha turen att vinna, har ingen blogg så nöjer mig med en lott och hoppas på tur!

Kram / Bettan

betzyboop_53@hotmail.com

Loppan sa...

Grattis till de 3 åren! Hoppas du fortsätter i många fler. Ett riktigt Gott Nytt bloggår önskar jag Dig!
Hoppas på att turen att få vinna någon av e fina vinsterna ;-)

kramar Eva

AnneliH sa...

Vilken fin blogg du har.
Helt underbart vacker ring! Den skulle vara fin att ha på sin hand.

Anonym sa...

Hej!
Grattis till de 3 bloggåren!
Jag har bara alldeles nyligen börjat läsa inredningsbloggar.
Och din är en av de trevligaste.
jag läst, hitintills.

Jag vill verkligen vara med i utlottningen som du har.
Jättefin är ringen, men även ljusstaken och korthållaren!
Suck, skulle få problem med att välja...
Deltar med 1 lott, och hoppas på tur eftersom den 15:e är min födelsedag!
Allt gott till dig, tänker verkligen följa din blogg!
Vänligen/Marie

ragna_marie@hotmail.com

Annila sa...

Wow vilken härlig blogg du har!
Hittade den precis och kommer absolut att titta in då och då.
Glad blev jag också att du har en fin tävling för dina 3 år med bloggen GRATTIS!!! Ringen är ju bara såååå fin!!!

Kram Annika
aaforsberg@hotmail.com

Monica sa...

Har ju med följt dig ett tag, jag har inte heller så fint som du,,men inspireras mycket av dina vackra bilder,,så fortsätt gärna för jag kommer att följa..Tack för jag får följa din goa blogg! Grattis till de tre åren. Jag provar lyckan med två lotter ha det gottKram Monica

Maj sa...

Jag är inne på din blogg för första gången. Hittade dig via en annan blogg som länkat hit. Jag har bara bloggat ca 3 mån och min blogg handlar "om lite av varje" som händer i min lilla värld......Jag älskar tävlingar och lottar av alla slag och tar 2 st. Hoppas nu det fungerer med länken. Jag ska skriva lite i min blogg om detta också

Älskade pion sa...

Wow.....vilken fantastisk fin ring din make har gjort.Jag tar två lotter och hoppas på tur.Grattis förresten till dina tre år på bloggen,jättefin blogg.Kram Ulrika

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Underbara vinster på en underbar blogg!
Grattis till dina tre år, är glad över att du fortsatt!
Kniper två lotter och hoppas på tur!
Kram Mimmi♥

nattugglan sa...

ÅHH det va nästan i sista minuten jag fann din fina blogg... o vilken fin ring din make ha gjort.. nu hoppas jag på tur..o länkar gör jag från min blogg..då blir det 2 lotter. Önskar dej ett grattis till dina 3 år.

Sofia sa...

Hej!
Vilken fantastisk blogg du har! Mycket inspiration ger den till mig, som men nyköpt hus försöker hitta den där känslan och stilen som passar mig.
Ringen är förresten underbar, vilken duktig make du har!
God fortsättning!
Hälsningar
Sofia

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter :-)
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/january/15-januari-utlottning.html

Spacegirl_@spray.se

Anonym sa...

Åhhh Vilken underbar ring, den skulle jag gärna vilja ha.Hittade just nu din blogg så hoppas på nybörjartur.

guma_347@hotmail.com

Gunilla

Cassandra Holm sa...

Jag är väldigt gärna med! Mvh Cassandra Holm

Så Vitt Jag Vet sa...

Jag vill gärna delta i din fina utlottning... Tar två lotter.
Kraam
Sanne

Lili sa...

Jag är gärna med,och tar en lott,tack!
Hoppas på tur!

mail:he-jasmine@163.com

Anonym sa...

Jag tar en lott, hoppas på tur.
Min mail är anxiety_@hotmail.se
mvh paul

Eddan sa...

Grattis till 3 år med en din fina blogg :-)!

Jag är gärna med och tävlar och har länkat i vänstra marginalen på min blogg.

Kram från Anette

Anonym sa...

Jag vill gärna ta en lott:)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Bente sa...

Gratulerer med 3 bloggår. Den ringen din mann har laget er kjempefin. Denne skulle jeg gjerne vinne.

Linker deg til min blogg og da blir det vel to lodd på meg.

Bente

Anonym sa...

Ett hjärligt GRATTIS till 3 år. Fortsättning följer hoppas jag. Alltid lika trevligt att få inspiration. God fortsättning 2012.
Vanja

Lisa sa...

Grattis till bloggandet! Själv fann jag din blogg just idag av en slump! Hoppas att du bloggar länge till! Vacker vilsam blogg som är full av ögongodis. Vet du varför jag hamnade här? Tack vare ditt fina namn på bloggen! Kram och varmaste lycka-till-i-framtiden kramar! Och självklart vill jag vinna. Ringen var to-die-for.....

Lisa
(lisasbiblioteksblogg@hotmail.com

Anonym sa...

Vilket vackert kort det satt i korthållaren! :)
Jag tar gärna en lott.
antikrummet@gmail.com

Priscilla sa...

I'd be very happy to win

cat sa...

Tre års bloggande har respekt med sig. Jag vill jättegärna vara med i din utlottning och ser fram mot en fin vinst ;)
Jag länkar så klart och tar två lotter.
Ha de gott. Catarina

Ariadne sa...

Congrats for the three years! Great blog!I found you through 52 Flea!AriadnefromGreece!
ariadnesky@hotmail.com

Raffaella sa...

Beautiful blog!
Complimenti dall'Italia!
I follow you
Buona giornate
Raffaella

Amelie sa...

Hej susanne!!

Jag är så sent ute men jag vill gärna vara med!
Jag tar gärna två stycken lotter :)

Kram amelie

Anonym sa...

Grattis till dina tre bloggår! Jag är gärna med och tar en lott. Håller tummarna för den otroligt vackra ringen!
//Sara (sara_gustavzon@yahoo.se)

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej Susanne.
Jag vill verkligen vara med i din underbara utlottning.
Jag tar 2 lotter.
Ohh så spännande :))
Stor kram till dig
Jessica

Anna S sa...

Hej Susanne, såna fina saker du lottar ut.Jag var visst nära att missa denna utlottningen trots att jag läser alla dina blogginlägg.

Stålrosor är min favorit. Och fattigmanssilver är också så vackert.

God fortsättning till dej.Vad kul att din son klarat uppkörningen med. Alltid kul med positiva nyheter. :-)

Jag tar en lott eftersom jag inte har någon egen blogg att länka från.

E-mail anna.skapbyggare@hotmail.com

Jessica sa...

Hej! jag vill jättegärna vara med och tävla, jag tar en lott.

MVH Jessica
jessicawidlund_4@hotmail.com

Anonym sa...

Kul att ha hittat din blogg, jag älskar inredning och gamla ting. Jag är gärna med och tävlar med en lott om den vackra ringen. Trevlig helg!

www.retrobohem.blogg.se

Meta sa...

Hej du sköna! vill va med i utlottningen får 1 lott, har ju ingen blogg än men det pyr en längtan att börja, få se hur det går.
Önskar dig en god fortsättning på året som börjat och TACK för all glädje du sprider med din blogg
META

okcamp sa...

Thank you for offering a chance to win. I found your blog on 52Flea. I am also a new follower.
Diane

Hem ljuva hem sa...

Hej!
Jag vill jättegärna vara med i din utlottning om den underbara ringen. Länkar med bild från min blogg
Kram Anneli

Unknown sa...

Grattis till 3-åringen! :)
Klart jag vill vara med och fira!
Jag kniper 2 lotter, tack!

Ha en härlig helg!
Kram Maria

Miruschka sa...

Jag är gärna med i utlottningen, tar två lotter!
//Marie

Anonym sa...

Grattis till 3 år vill gärna vara med på ett hörn
missawe58@gmail.com
Ewa

Anonym sa...

Grattis 3 år och vilken trevlig blogg
1 lott
Det är min första titt in idag, som av en händelse,
men det kommer blir mer är jag säker på
mfolkesson@live.se
Margareta