onsdag 28 december 2011

Mina kläder


Jag har fått flera förfrågningar om mina kläder , dom som jag hade på mig i jul , när jag stod vid godisbordet . Så har kommer svaret  . Tunikan är från Ewa i Walla , handledsvärmarna är från Gudrun Sjödén . kjolen och underkjolen från Noa Noa . Inga av dom är helt nya , utan köpta förra året . Men jag tyckte att dom dög i år också :) Hoppas ni alla har en fin mellan jul och nyårs vecka , själv jobbar jag men kan se framemot en ledig nyår . Må väl ! // Kramar Susanne ♥

37 kommentarer:

Skogslyckan sa...

Fin du är!! God fortsättning!
Kram Pia

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Så ljuv du ser ut♥ jag jobbar också men är helt solo på jobbet så jag har inget att göra=långa tråkiga dagar hihi! ser fram emot ledig vecka efter nyår istället..
gott nytt år på dig!
KRAMIZAR

kråke sa...

Vackra bilder på dig och kläderna är urfina:))

Kram going och ha en härlig vecka:))

Kråke

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Vad ljuvligt vacker du är :)
...så effektfullt när snöflingorna singlar ner för fotot!

Kram från Australien♥

lisashus sa...

Du är verkligen fin i dina kläder och så fint kombinerat!
Du är ju som en riktig vinterdrottning i ditt vackra hem!
Sköna mellandagar önskar jag dej!
Kram
Lisa

Vintage House sa...

Så fin du är och underbara kläder.....
ha en kanonfin dag
kram
sandra

LantlivsAnette sa...

OHHH så vacker du är !! Såå fina kläder..jag anade nog att det var ewa i walla..
Kraaam Anette

johanna sa...

Hej
ÅÅ vad fin du är!!! Önskar dig en riktig god fortsättning
Stoor kraaaam

Leif sa...

Häftiga gammaldags kläder.

Britt sa...

Åh, va du är fin!...och kläderna också.

Dina bilder från julen känns fräscha, nästan krispiga, jag gillar det.

Ha en riktigt god fortsättning.

Kram Britt

Anonym sa...

Ganz wunderschöne Kleider!
Liebe Grüße von
Dana

toves sammensurium sa...

så utrolig vakre klær,du er helt nydelig!!!!Slike klær går ikke ut på mote,og kan brukes år etter år spør du meg!!!!:)
toveklem:)

Margareta sa...

Hej Susannne!
Tack för dina alltid så vackra bilder.
Kikar in ofta,men är dålig på att kommentera.Men njuter .....
Underbart vackra kläder på en vacker kvinna.

Ett gott slut på detta året och ett GOTT NYTT ÅR!

Kram Margareta

Anonym sa...

God fortsättning! Så fin du är och kläderna är underbara.

Vill bara titta in en kort sväng har svårt att skriva f n handen och underarmen har jag gipsade och gipset är tungt.

Kram Renate

LantlivsAnette sa...

Halloj igen, glömde ju, min nya Attling ring, det står Breath på den, så det är nog i samma serie som dina öronhängen..jag blev såå förtjust i ringen, fick veta att den hade utgått !! Men de lyckades få tag i min storlek..puuhh..
Kraaam Anette

Jenny sa...

Så fina bilder!! Mysigt!!
God fortsättning, kram Jenny

Fågel Blå sa...

Så vackert!
Ha en fin Dag
Kramar Kathrine

Norregård sa...

Kul att se lite mer av bloggerskan:) Du är superfin!

Kram Malin

tinemor sa...

Skjønne klær!
Blonder kan man aldri få nok av ;-)
For et nydelig hjem og blogg du har.
Jeg la meg som følger , så jeg finner tilbake
Klem/kram, Tine

n o r d i n g å r d e n sa...

Oj va snygg du är!!! Otroligt vackra kläder och vackert hem, tom granen!!!

Ett riktigt Gott Nytt 2012 önskar jag dig!! mari.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så snyggt Susanne, du är julens prinsessa. Läckert med handledsvärmarna och så resten julvitt.
Kramar
AnnaMaria

Tinas bo sa...

Jisses vad fin du är!
Superfina kläder!!

Kraaam Tina

john sa...

You look beautiful ! Happy New Year ! Gail x

Mariette sa...

Såååå himla fint!!

Och till vackra du en underbart vacker bakgrund också!

Kram Mariette

Vardaxlyx sa...

Va fin du är =)
Kramkram

Anci sa...

De kläderna gillar jag med ! De kommer att duga i många år :)

Ha det så bra !

Kram
Anci

G:a Affären sa...

Förstår att det blev förfrågningar om de fina kläderna...Vilken helhet det blir; vacker kvinna i ett vackert hem!
Tack för den fina kommentaren hos mig, det värmer♥
/ Cia

Vitspets sa...

Såå fin du är ... Önskar dig Gott Nytt År

rosenälvorna sa...

Underbart ljuvlig är du i dina söta kläder! Kram Christina

Kärt barn har många namn sa...

Vilka fina bilder med underbar stämmning.. god fortsättning

LOPPISLIV sa...

Hej söta Susanne! Ohhh så fina kläder, jättefin är du. Tunikan och kjolen passar ju helt perfekt ihop. Supersöta strumpor till och handledsvärmarna blir som pricken över i:et :-))

Ha nu en fin kväll.
Kraaaam Paula

Anonym sa...

Bonsoir

je viens de parcourir votre blog et j'y ai retrouvé que de belles photos,de belles décorations et un intérieur magnifique.Félicitations.
Amicalement annie

OlgaA sa...

Så fin du är!!

Och så bra att u hade clementiner i händerna :P Blev en fin färgfläck :)

GOTT NYTT ÅR!

kramar/Olg@

Madame Morell sa...

Precis som en vinterprinsessa! Jag vill kliva in i bilden och sätta mig där vid bordet!
Gott nytt år!
Jessika

Skogslyckan sa...

Tittar in för sista gången 2011 för att önska ett riktigt gott nytt år. Tack för ett fint bloggår, och för inspiration och vackra bilder. Vi ses 2012 som kommer att bli ett minst lika fint bloggår.
Nyårskramar Pia

Kristina sa...

Kikar in för att önska ett gott nytt år! Tack för inspiraton i dina fina bilder och text! Kläderna är såå fina!
Ha en fin nyårshelg!

Indretning og ideer i sommerhusstil sa...

Wauuu lige min stil selv er jeg meget til Noa noa men syndes ikke stilen hos dem mere er den samme som for bare 10 år siden :-)Min plan er at komme til Sverig her engang i april skal over og hilse på Pia fra Skogslyckan.Så må jeg håbe jeg kan finde noget tøj.Kram Else