tisdag 20 december 2011

Idag visar jag billigt pynt . Skålen på fot har jag köpt för flera år sedan av en arbetskamrat och målat vit . Sen köpte jag ett gäng hyacinter på Ikea , plockade mossa i skogen , hade en massa små glaskulor i jullådan , som jag sedan dekorerade med . Ibland är det kul att köpa nytt , men oftast njuter jag mer av det som jag kan återanvända , och hitta på nya användningsområde . Tyget med lampor i köpte jag förra året på Ikea , det är flera meter långt , så det går nästan från tak till golv , och är så mysigt att tända på kvällarna . Dock är det inte så gult sken i som bilderna visar .


Må väl ! Kramar // Susanne ♥

14 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad fint du har gjort.Jättefint.Får man fråga var du hittat den lilla söta ängeln.Den gillade jag.Önskar dej en fin tisdag.Kram Rita ♥

Millygarden sa...

det just det som är så härligt billigt och dyrt...gammalt och nytt gifter sig så bra tillsamans!


Jättefint hos dig!

Kram i julstöket.
Marina

Tinas bo sa...

Ser supermysigt ut!!

ha en fin julvecka
Kraaam Tina

Fågel Blå sa...

Underbart fint arrangerat!!!!
Så mysigt det ser ut!
Ha en fin Kväll
Kramar Kathrine

Amelie sa...

Så fint du har gjort det :) tyget var häftigt! Fina bilder!
Kram Amelie

lisashus sa...

Vilket vackert arrangeman och det tyget har jag aldrig sett - så fint det var!
Kram
Lisa

Goa sa...

Så fint Susanne!
Jag gillar verkligen att ljusen är just gula på bilderna..:)

God Jul till dig hjärtat...♥

Vintage House sa...

Hej
visst är det bästa att kunna återanvända :)
mysigt arrangemang
kram
sandra

Lilla Blanka sa...

Hej Susanne!

Så mysigt..! Du är så flitig med vackra inlägg varje dag = me like <3

Jag gillar din gran, så fint dekorerad! Vi inhandlade vår gran idag och kanske att vi får in den i morgon :)

Kram gumman!
Mia

Sivs hus sa...

Hei, Helt enig med deg, det å kunne bruke det man har på ulike sett gir god energi og så kan jo av og til gjøre sine kupp og fornye seg litt:-) førjulsklem Siv ps likte godt dine søte nisser som har flyttet inn:-)

C. Tvillingmamma sa...

Grattis till dina 3 år! Så söt ängel!

gunsan sa...

Vad vackert, det är hur fint som hest, vilken härlig gardin;))

kramizzzzz

gunsan sa...

Inte gardin, tyg menar jag;))

kramizzzzz

Anonym sa...

Vackert arrangerat och ängeln är så söt! Tyget är bara så läckert!

Sena nattiskramar
Renate