måndag 31 maj 2010

Syrener och en Award




Jag plockat och tagit in en stor bukett syrener , dom doftar ljuvligt , och skapar lite av en sommarkänsla inomhus och det kan ju behövas när det är så kallt och ruggigt ute . Igår firades Morsdag här hemma , barnen kom med blommor och choklad . Yngsta dottern Hanna hade gjort en tavla i slöjden med ett gulligt budskap på . Det värmer ett modershjärta ♥

Något annat som också värmer ....... Jag har fått en award av gulliga Mimmi som har bloggen Emilias Gömmor . Jag skulle visa den 10:e bilden på min blogg , och eftersom jag började blogga i Dec-08 , så är det en julbild .



Jag ger den vidare till dessa 3 underbara bloggare


1 Tvillingmamma , för att hon skriver så vackra , tänkvärda texter


2 In My House , för att Josse har en så annorlunda och läcker inredningsstil


3 No . 47 . för att Mia bjuder på en variation i sina inlägg , och visar så vackra bilder


Kramar till er alla ♥

19 kommentarer:

C. Tvillingmamma sa...

Oh Susanne,jag började gråta nu... Tack. Att människor uppskattar mina texter och inte bara min konst och fota... -blev verkligen rörd.

Och tack för ditt grattis till mig,syrenerna tar jag som en lite gåva med faktiskt :) Älskar dom,de e min födelsedagsblomma

Elsa och Helena sa...

Grattis till Awarden...den är du verkligen värd och mer därtill:)

Kram Helena

Härligt hemma sa...

Vilken trevlig blogg och vilket vacker hus ni har... ååå vad det är härligt med alla dessa bloggar där man kan titta in och hämta inspiration!!

Kramar Madeleine

[ c o y o t e ] sa...

Åååå.. gulliga susanne!! Jag blir precis varm i hela kroppen! Man tror ju inte riktigt på sig själv du vet.. Är ju så härligt att få nått sånt här då... Tack!!

Stor kram ♥Mia

Country Hill sa...

Grattis Till awarden, den är Du väl värd!
Så somrigt med syrener doftar så härligt.
Roligt att Du vill vara med i min utlottning.
Ha en fin dag!
Kram Lena

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till awarden.Vad fint med syrener.Önskar dej en fin dag Kram Rita ♥

Skogslyckan sa...

Syrener och award..kan det bli bättre..du är verkligen värd båda delarna...
Kram Pia

Nina`s Lantliga med Pamp sa...

Grattis till din fina award :)))
Kram, Nina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till awarden. Det var fina pepparkaksformar du hade på den bilden. Härligt med syrenerna, såna stora buketter är så fint.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

OlgaA sa...

Syrenerna är ju ljuvliga!

Grattis till awarden!

Ha en underbar vecka!

kram, Olg@

Tulipa sa...

Hej!

Ljuvliga syrener...
Borde nog också ta in en bukett, just nu fylls dock luften av stora liljor..mmm, jag älskar den doften också!

Grattis till awarden, den är du såå värd!

Kraaam mariette

In my house sa...

ÅÅÅÅåååååååå vilken liten söt nöt du är.... Tack tack Goá duuuuu..... Blir stolt =)=)

kram kram josse

Vintage House sa...

hej,
Har oxå plockat in syren idag:)
de doftar verkligen underbart...
härlig bild och vacker julbild.
kram
sandra

Lisas torp sa...

Grattis till awarden! Ljuvliga syrener du har arrangerat!
Så snyggt du alltid får till det!
Ha en härlig vecka!
Kram
Lisa

Lilla Blanka sa...

Hej goa vän!

Ja syréner är underbara!
I kväll när jag puttrade runt på åkgräsklipparen tog jag ett par extra varv runt syrénbusken och sniffade :)

Kram
Mia

Ps grattis till awarden!♥

n o r d i n g å r d e n sa...

Å så vackert, en massa syrener i en gammal glasburk, kan det bli finare... soliga hälsningar fr Nordingården

Vit som snö sa...

Grattis till awarden och det piggade ju upp med en vacker julbild såhär i syrentid;)
Än blommar inte mina syrener men man längtar tills dess!
Ha en fin dag! Kram Cilla

Anci sa...

Grattis till din award ! Den är välförtjänt. Dina bilder är ju så underbara (och självklart också det som är på dem).

Kram
Anci

Norregård sa...

Grattis tll awarden;o)
Ljuvliga syrèner!!

Kram Malin