måndag 24 maj 2010

Tävlingsdax


Jag har bara haft en endaste tävling sen jag började blogga , så nu är det absolut tid igen . Denna gången tänkte jag lotta ut lite antika fina saker .

En stor gammal urtavla

3 st antika handskmönster

2 st gamla kakformar + 1 liten antik stencil

Lägg en kommentar till detta inlägget , så har du en lott , om du sen dessutom länkar , blir jag jätteglad , och du får 3 lotter . Meddela mig att du länkar så att jag vet . Den jag drar först får välja pris först . Tävlingen pågår till den 7 Juni .

Hoppas att ni vill vara med ! Kramar Susanne ♥



56 kommentarer:

(eddas) sa...

Heisann...tar et lodd...
ha en fin dag
eddaKlemmer

Anci sa...

Hej !
Åh ja, jag vill vara med. Jag ska försöka länka också. Hör av mig :)

Kram
Anci

Unknown sa...

Åh, så fina priser!! Jag vill vara med!
Länkar så klart till dina fina blogg!
Kram Anna

Lisas torp sa...

Vilka fina saker du lottar ut! Självklart vill jag vara med och jag länkar dej också förstås!

Kram
Lisa

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

Åhh vilka underbara saker du lottar ut! Självklart vill jag vara med & länkar omedelsbums! :)
Ha det gott raring!
Kramar Camilla

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Det var fina saker du lottade ut. Ha en bra Måndag!
kram Anette

C. Tvillingmamma sa...

Aaa...trevligt en lott till mig tack! ;)

hagagården sa...

Hej
klart jag vill vara med och tävla om dom fina priserna,jag länkar till dig från mig.
kram o ha det så gott.
ninni

Maliva`s verden sa...

Flotte premier...og en urskive står høyt på min ønskeliste...Så jeg vil veldig gjerne at et lodd å prøve lykkken her hos deg;o) Håper solen skinner der du er. Klem fra Maliva

LantlivsAnette sa...

Åhhh vilken tävling !! Bara fina saker !! Jag är med...
Kraaam Anette

STENLYCKA sa...

Hejsan!
Vad trevligt och spännande och vilka vackra vinster. Ja, tack jag vill gärna vara med och pröva lyckan hos dig. Jag gör en länk.
Önskar dig en underbar vecka, imorgon bär det av till Stockholm för mig.
Kramen till dig!
Raina

Börjelundskan sa...

Åhhhh, vad mycke fint, klart jag vill vara med och tävla, jag länkar inne hos mig :)

Önskar dig en härlig vecka. Kram Cin

Ellinor sa...

Vilka Fina Saker ,vill gärna va med.
Jag kan inte Länka (vet inte hur man gör)
Kramar/Ellinors Hus

Lilla Blanka sa...

Hej goa Susanne!

Åh vad mysigt, tävling bara sådär utan anledning!

Fantastiska vinster också ♥

Ha en jättefin vecka!!!
Kraaaam
Mia

Anna-Malin sa...

hej susanne!

jag vill väldigt gärna vara med! oj vilka fina saker du lottar ut!! jag hoppas på extra extra extra tur... :)

kram
anna-malin

Änglarnas hus sa...

Hallojsan Susanne!!

Så mycket fint du lottar ut!!..Självklart vill jag vara med och tävla!

jag länkar hit också!!

ha en fin start på veckan!!

Kramis Sanne!

Unknown sa...

Åhhh, klart man vill vara med.
Jag har även länkat i min blogg, såklart!!
http://www.lisette.devote.se/
Ha en bra dag!
Mvh Lisette

Hem ljuva hem sa...

Vilka härliga gamla priser du lottar ut, så detta vill jag inte missa. Länkar så 3 lotter önskas. Ha en fin kväll.
Kram Anneli

rustik charm sa...

Hej Susanne.

Vilka fina vinster:) Själklart vill jag vara med ok tävla, länkat med bild.
Ha en bra kväll.
Kram Kristina

OlgaA sa...

Roligt med tävlingen! Jag är med ;0)
Länkar och tar 3 lottar! Håller tummarna verkligen!

Tackar för hälsningar hos mig!

kramar, Olg@

Norregård sa...

Hej!!
Jag vill vara med!! Så fina saker, länkar så klart;o)

Kram Kram Malin

azalean sa...

Vilka fina vister, klart att man vill va mä!
/kram Anita

Nina sa...

Ja, jag vill gärna vara med!
Lycka till, till os alla;)

Ps. Jag länkar på min blogg.

LOPPISLIV sa...

Hej Susanne! Klart man vill vara med och tävla, jättefina vinster ju. Kram Paula

Britt sa...

Åååhh, jag vill va med! jag länkar och tänker hålla tummarna stenhårt för jag vill så gärna ha urtavlan... ;-)

Kram britt

Gillberg sa...

Hej Susanne!
Vil väldigt gärna vara med och tävla om de fina vinsterna. Gillade särskillt den vackra urtavlan!

Länkar såklart på min blogg för extra vinstchanser!! ;D

Ha en fin vecka!
Mvh Ellinor på Gillberg

Skogslyckan sa...

Jag vill jätte gärna vara med. Har lagt in bild och länkar till dig! Så nu är det bara att hålla tummarna...
Kram Pia

Vintage House sa...

Hej
så fina saker du lottar ut:)
jag är med och jag länkar till dig....
kram
sandra

Gunilla sa...

ÅÅ vilka fina vinster i en lika härlig blogg!! Vill såklart vara med:)Tar en lott och håller alla tummar!!!
Kram Gunilla

Syster vit sa...

Hej, kanonfina vinster. Jag deltar gärna och länkar.
Kram Liselott.

Millas hem sa...

Ojojoj Susanne!

Så himla mycket fint! Detta vill jag absolut inte missa! För att öka mina chanser länkar jag naturligtvis!! =)
Urtavlan är ju en dröm!

Kram till dig!

HildeS/Frøken Fryd sa...

Så fine ting du loddar ut:))
Eg er gjerne med.
H

Kari sa...

Flotte premier!
Jeg tar gjerne ett lodd i trekningen.

Kari :-)

Rummet för välbefinnande sa...

Först av allt vill jag bara skriva att du har en helt underbar blogg.
Jag har scrollat, tittat, läst och njutit......
VILKA BILDER...... Fick ett sådant där underbart lyckopirr i kroppen och sen en sån där härlig värme som liksom sprider sig i kroppen, när jag såg bilderna från hallen. Ja, sen fortsatte det resten av scrollningen.
Beträffande den anonyma kommentaren så tror jag precis som du att det är avundsjuka, missunnsamhet och även en liten flykt från att behöva gå inåt och möta sig själv. Synd att du behövde utstå detta, men jag hoppas det lugnar sig.
Nu över till tävlingen - jag vill så gärna vara med och jag länkar också.
Önskar dig en fin vecka! Hit ska jag absolut komma tillbaka :)
Kram från Mia

Kerstin sa...

Så flotte saker du har i utlodningen. Klart jeg vil være med. Jeg linker til innlegget ditt også :)
Ha en fin dag.
Kerstin

Carina sa...

Hej Susanne!
Jag vill gärna vara med i din utlottning, har ingen egen blogg så jag kan inte länka.
Ha det gott!
Kram Carina
kattarsel@live.se

Home No.1 sa...

Hej finemangsiga saker, jag är med! Kram Annica.

Dessie sa...

Åh så fina saker! Jag vill verkligen jättegärna vara med och tävla.
Kram Dessie

Country Hill sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om de fina priserna. länkar från mig!
Kram Lena

Rosor och Spetsar sa...

Klart jag vill vara med o pröva lyckan hos dig.Jag tar 3 lotter då jag naturligtvis länkar också
Ha en fin helg
Kram Annelie

C h a r m i g t L a n t l i g t sa...

Hejsan!

Åååå så fina saker, jag vill gärna vara med, så jag länkar dig genast.
Trevlig helg!
Kram Sanna

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så underbara saker du bjuder på, givetvis vill jag vara med men tyvärr har jag inte så tur.Lika underbara bilder som vanligt bjuder du på, tack för all inspiration du bjuder på varje gång jag kikar in. Ha en underbar helg.
Kram Theres

Anna-Lena sa...

Halloj!

Det är klart att jag inte vill missa den här underbara tävlingen. Vilka fina, gamla saker du lottar ut. Länkar förstås och hoppas att fru fortuna står mig bi!

En skön helg önskar jag dig!

Anna-Lena

HÖNSHUSET sa...

Hej hej!!

Vilken fin blogg du har!! Hittade hit idag och vill absolut vara med i utlottningen!!

Jag länkar till din blogg!!

Ha det bra!


Kram Gunilla

Helena sa...

Å, jag vill vara med! Länkar såklart!
Ha en fin helg! Kram Helena

Unknown sa...

Hejsan
Klart jag tar 3 lotter, vill försöka vinna något av de vackra sakerna du lottar ut.

Kramar
/Maggan

Vita huset 28 sa...

Hej hittade just till din fina blogg.
Åhh vilka fina priser, vill gärna vara med i din utlottning. Länkar så klart!!
Kram Camilla

Titti sa...

Hittade nyss hit till din fina blogg, vill självklart tävla. Länkar ifrån min blogg. Mvh Titti

Unknown sa...

Hej!! Hittade med precis hit, men vilken uuuunderbart vacker blogg!!
Jag vill ju så klart vara med och tävla, så jag tar 3 lotter, länkar från min sida.

Hoppas ni har en underbar tisdag!
Kram ia

Kallholmen sa...

Oj vilken mysig blogg.
Det är klart att jag vill vara med och tävla.
Håller tummarna hårt hårt.
Kram Malin

Margareta sa...

Klart att jag vill vara med i denna fina utlottning!

ha det rikktigt gott!
Kram Margareta

Hildes Scrappeunivers sa...

Jag är med och tar 3 lott.
http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/06/vinn-hos-den-gamla-skolan.html

Kram, Hilde

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej.
Hoppar in här lite i elfte timmen, jag är ju gärna med i din tävling. Jättefina saker du lottar ut.
Håller tummarna. Länkar också såklart.
Kram till dig
AnnaMaria

Unknown sa...

Blicken föll genast på de gamla handskmönstren. Underbara! Självklart vill jag vara med i utlottningen och länkar till din blogg.

monika sa...

Vill gärna vara med 1 lott. Eger inte blogg men njuter av era :-)
Trevlig sommar

Mvh Monika från Esbo

Amelie sa...

Hur kan jag ha missat detta?
Klart vill jag gärna vara med!
Sista minuten! Ibland har man en himla tur!
Kanske inte så lönt att länka när tävlingen går ut idag? Aja jag gör det så får du bestämma ifall det räknas eller ej!

Mvh/ Amelie