onsdag 1 februari 2012

Allt är inte guld som glimmar

Utan silver ! har ställt en del ur samlingen av fattigmanssilver framför speglarna . Tyvärr har jag varit lite oförsiktigt och råkat ha i sönder 2 fina ljusstakar , genom att jag inte passat stearinljusen , dom klarar inte värmen om man låter dom brinna ner för långt , dom spricker :( Men som sagt det är ju mitt eget fel .
Jag har fått ett par frågor dom senaste dagarna :
Kronan som jag hade med i ett inlägg för ett par dagar sen , är gammal och den har jag köpt av en vän , som hade tröttnat på den .
Lådorna som står uppe på skåpet , har jag inte stämplat på själv , en är gammal och en är nytillverkad , men som sagt dom såg ut så när jag köpte dem .
Med min rygg och mitt ben är det sådär , jag var hos läkaren igår och är sjukskriven 1 mån till . Inget vidare med diskbråck , men det går på rätt håll , bara väldigt långsamt .
Jag är ordinerad promenader , så idag blir det till att gå ut i ett fint men vintrigt Skåne . Kan säga att hunden har aldrig blivit så välrastad som nu :)
Kramar // Susanne ♥

16 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åhhh så vackert!!!!
Underbart fint med fattigmanssilvret!
Ha en fin dag
I solen! Här skiner i alla fall solen och jag är också sjukskriven för min arm!
Tennisarmbåge heter det som jag har!
Hoppas i alla fall att solen skiner på er!
Kramar Kathrine

Vintage House sa...

Underbart vackert och tack för tipset visste inte att de spark..
Men så tråkigt att du är sjukskriven hoppas verkligen du får bukt på det snart....
kram
sandra

Tinas bo sa...

Vilka vackra stakar.
Tack för tipset om att de inte tål värme så bra..

Tråkigt med diskbråcket, men det tycks ju gå åt rätt håll iallafall.

Jag fick en spruta in i disken och sen dess är det bättre...
Få se hur länge sprutan hjälper...
Ska hålla 6 månader.

Ta hand om dig
Kram Tina

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Snyggt o samla en massa stakar som du gjort här!!
men så trist att ngr gick i bitar, fast jag vet...har gjort detsamma tyvärr :o(
Hoppas promenaderna hjälper på det ryggonda, KLem Anna

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

så vackert♥
kram Gabriella

lisashus sa...

Så vackert med både glas och silver! Trist när inte ljusstakar tål värmen från ljusen...!

Skönt att det går åt rätt håll med ryggen! Ja, promenader är det alra bästa!
Fortsätt krya på dej och ha en härlig dag!
Kram
Lisa

Vida sa...

härligt att höra att det går åt rätt håll med dej..kämpa på vännen;)

vackra bilder..
Vidabarnvaktheladagenkram

Norregård sa...

Så vackert!!!

Krya på Dig!!
Kram Malin

Mariette sa...

Hej Susanne!

Krya på dig! Promenader är alltid stärkande på många sätt!

Här faller lite snö idag...

Vacker bild på härlig samling!

Kram Mariette

camilla sa...

Så utrolig nydelig med fattigmanns sølv!!
Og et nydelig bilde!
God bedring tild deg...og håper du får en fin dag:)
Camilla

LantlivsAnette sa...

Åhhh så fint..en fin samling där framför speglarna..jättefint..
Jaa, diskbråck är inte att leka med, ta det varligt, det tar tid, men det blir bra..min mamma har haft det..och blev helt återställd..
Kraaam Anette

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Åhh va fint, vilken underbar samling. kan tänka mig att det lyser mysigt där om kvällarna.
Ha en underbar dag o en fin promenad.
Kram kram
Jessica

STENLYCKA sa...

Vilken vacker bild och samling!Hoppas det ordnar sig med din rygg, vet att det tar tid, har en sonhustru som har haft besvär av detta.
Hoppas att promenaden inte blev kylig idag, här var det riktigt kallt på morgonen när jag tog min promenad, fick så vackra rosiga kinder.
Önskar dig allt gott!
Kram Raina

kråke sa...

Hej Fina! Vad vackert med dessa ljusstakar i en grupp:)) Bra att det går åt rätt håll...kämpa på:))

Stora kramen...

kråke

Marie sa...

Så vackert med fattigmanssilver och fint att ha många tillsammans.

Hoppas du kryar på dig snart!
Kram Marie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fast det fattas två har du en jättefin samling, bra och veta med ljusen. Och bra att ni har hund, då har du en kompis när du är ute och promenerar.
Kramar
AnnaMaria