tisdag 21 februari 2012

Vad jag gjorde med högen

Jag kom på att jag tyckte det kunde vara kul att bara stapla tidningshögarna på golvet , lutade mot en vägg . Allra överst satte jag Farfar Gustafs gamla jordglob . På det viset , gjorde jag tidningshögarna till en inredningsdetalj och slapp att ta beslutet att göra mig av med dem , iallafall i nuläget :)

Ikväll kommer det hit en väninna , vi ska bara sitta och dricka vin och prata i kapp oss om vad som hänt sen sist . Maken skall laga en god middag till oss . Mysigt , så där en helt vanlig Tisdag , och vilken tur att vi är lediga i morron :)
Må väl ! Kramar // Susanne ♥

24 kommentarer:

Gela sa...

Låter som om du kommer att ha en fin fin tisdag/Gela

Lilla Blanka sa...

Hej goa Susanne!

Jag tycker det blev jättebra!
Ser hemtrevligt och avkopplande ut med högen :)
Jordgloben blev pricketn över I.et!

Kram och ha en riktigt fin kväll, låter så mysigt!

Mia

Vintage House sa...

Hej
Ja du alla dessa inredningstidningar, jag har mina en en kista som används som soffbord och sedan i några högar...
tycker det är så snyggt att stapla på höjden och speciellt golvet, men tyvärr skulle de inte ligga kvar där speciellt länge eftersom minstingen älskar att kasta saker just nu.....
Kanonfin jordglob......
Låter som en mysig kväll
ha det så gott!
kram
sandra

Tinas bo sa...

Toppenide'!!
Ser supersnyggt ut!
Har en industriell touch! :))

Ha en mysig dag!
Kramis Tina

Fågel Blå sa...

Så smart!!!
tack för tipset!
Ha en fin Dag
Kramar Kathrine

Marit sa...

En kul idè å stable magasiner på gulvet! Og globusen var jo helt skjønn!

Ha en kjempefin kveld med veninneprat, høres kjempekoselig ut
:)

Klem

lisashus sa...

Ja, det fina magasinen vill man ju inte göra sej av med i första taget!
Jag har också gjort högar av mina! Så fint det blev hos dej och med den gamla jordgloben överst!
Vilken toppenkväll som väntar med både väninna, god mat, vin och lite uppassning!
Ha en härlig kväll!
Kram
Lisa

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Vilken underbar jordglob den skulle min dotter dåna av om hon hade. Jag måste bara köpa en jordglob till henne i present hon är så intresserad av dom..ha det nu så mysigt hela långa dagen...
Kram Gabriella

Chokladvillan 1910 sa...

Smart & ruskigt snygg glob !! ;)
Kram Anki

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej goa Susanne.
Jag sparar också alla inredningstidningar :) så himla bra o ha :)) Det blev jättefint med globen på :)
Ni kommer få en underbart mysig kväll, sån måste jag ha snart.
Ha så mysigt!
Kram kram
Jessica

Norregård sa...

Ha en supermysig kväll:)

Kram M ♥

LissasVita sa...

Låter som en riktigt skön kväll,njut av den! Kramen Lisbeth

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det gör lite ont och slänga såna fina tidningar, bra lösning du kom på. Och så roligt med väninne-besök, och att ni får middag lagad var gulligt av maken.
Kramar
AnnaMaria

john sa...

Sounds like a perfect evening ! the magazines look great piled up under the globe sometimes it's nice to spend time looking through them and dreaming ! Gail x

kråke sa...

Låter som en toppenkväll:)) Ha det mysigt fina susanne:))

kram kråke

Brocante sa...

Håper dere hadde en fin kveld! Forresten var din "hög" veldig fin! :-)

G:a Affären sa...

Staplade högar med inredningsmagasin finns det här också, det är bara en jättefin jordglob som fattas!
Önskar dig en fin ledig dag,
/Cia

Mariette sa...

Vilken lyx att ha en man som lagar god mat och som tycker det är roligt! Vad härligt!

Sådana där tidningshögar tycker jag är så snyggt! Speciellt mot den rena enkla väggen bakom!

Stor kram Mariette

Anci sa...

Det var smart ! Men låt inte högen bli för stor för då kanske den välter med den fina jordgloben :)

Kram
Anci

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Blev jättefint med att stapla tidningshögarna så där.. Åh fint med Jordgloben ovanpå.. Kram sussie

Helena Ljunggren sa...

Lyckliga du som får äga den jordgloben! Så underbar!

Lantligt i vitt sa...

Hej Sussane!

Otroligt vackert blev det med tidningarna.. som ett konstverk nästan!! Gillar att ha tidningarna framme :)

Lät som du hade en mysig kväll!!

ha det fint!
Varma kramar Sofia

Marie sa...

Snyggt med staplade tidningar och extra vackert med den fina jordgloben ovanpå.

Hoppas ni hade en riktigt mysig kväll igår!

Kram Marie

linnea-maria sa...

Det blev riktigt snyggt! Nej de bra inredningstidningarna kan jag inte göra mig av med. Jag har ett stort köksskåp i källaren som är fullt med mina favoriter. Kram /Therese