lördag 31 januari 2009

Blogginspiration













Visst är det kul , med all inspiration man får från varandra , alla ni ny vunna bloggvänner !! Man får tips , man hittar saker hos varandra som man tycker om , och kan göra om till sitt eget ! Man kan tom köpa, eller sälja saker som man själv tröttnat på . Vill idag visa vad jag har köpt av andra bloggare . som jag tyckte blev så fint , hos mig !

Rakspegeln hittade jag på den fina bloggen Fint Hemma på hennes Webloppis , nu hänger den hemma hos mig ! Det vackra M:et köpte jag av bloggen Kärleken till fransk inredning , också det pryder sin plats ! Kronärtskockan köpte jag hos bloggen Idemakeriet , som även har butik , mycket fina saker där !!
Kramar Susanne

24 kommentarer:

Lisas torp sa...

Jag håller verkligen med dej - det här bloggandet är en otrolig inspirationskälla!
Massor av fina tips och idéer!

Vilka fina saker du hittade! Mycket smakfullt!

Önskar dej en riktigt skön lördag!
Kram
Lisa

Vardags-mirakel sa...

Hej, så fina saker du fått tag i! Javisst blir man inspirerad och glad när man besöker alla fina bloggar, kram Eva.

Lallis - liv och leverne sa...

Jag håller med dig. Även om ajg inte har en inredningsblogg och verkligen är usel på att fota så ingen någonsin sett mitt hem*s*
Så blir jag också otroligt positivt inspirerad. Härligt är det:)
Kam Lallis

Jenny Oak Fae sa...

VACKRA saker alltihop..!

: )

KRAM, Jenny

<3

Home No.1 sa...

Ja visst är det kul med bloggerit!
Vilka fina saker du har köpt helt i min smak!!
Kram Annica.

drömmen om vitt sa...

Visst är det underbart med pärlisar dom är ju så söta och så fina saker du köpt....det är ju perfekt att man akan återanvända saker som andra tröttnat på...
Ha det gott!
Lotts

Linneas Hjärtefröjd sa...

åh va kul!
ja vilken inspirationskälla detta är, o va roligt de är med!! kul att hitta saker hos andra oxå, va fint!

ha en underbar lördagskväll
kram linnea

Loppis Lycka sa...

Ditt hem är verkligen inspirerande!. Jag fick genast tips om vad jag kan göra med mina ljushållare, som jag såg du satt fast på rakspegeln!
Kram Josefine

G-STYLE sa...

Such a beautiful pictures ....again !!
wish you a good weekend
greetings from Gea

Syster vit sa...

Vilka fina saker du visar. Ja bloggvärlden är härlig. Tack för din fina kommmentar.
Trevlig lördagkväll
Kram
Marina

Frida sa...

Vilka vackra bilder du visar! Visst är det härligt med all inspiration man får av varandra. Jag har en sådan bokstav i samma serie men ett x i stället och håller nyss på att måla om en liknande rakspegel som jag fyndade på loppis förra helgen.
Hoppas du får en fortsatt bra helg!
Kram Frida

Anonym sa...

Vad fina saker du hittat!

Ja, hundbordet är en återvinning av den gamla pallen på bilden över.
(En tjuga på Bra & Begagnat)
Var ful - blev fin!
Du hittar säkert på nåt liknande!

kram ingela

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Hej! Underbar blogg har inte vart här förut.. måste kika runt ordentligt..kram snowwhite-sussie.blogspot.com

me and alice sa...

Hej Susanne!!
Vad fint du gjort! Åh dessa lökväxter är så vackra...
Visst är det fantastiskt med alla härliga bloggar!! Knappt man behöver köpa några inredningstidningar längre... Man får så mycket härliga ideer här på nätet från er alla tjejer...
Kram till dig och ha en härlig mys-Söndag!!!
Kram Susanne

C De-sign sa...

Hej Ja, visst är det härligt med alla fantastiska bloggar och all inspiration man får!!! Vilka fina saker du har hittat!!! Roligt! Jag har bara lite ont om tid ibland och hinner inte besöka och kommentera alla som man vill!!! Men man kan inte ge dygnet fler timmar, det är som det är.....Önskar dig en riktigt härlig februarivecka! Kram fr C

idémakeriet sa...

Vad härligt att få höra att du är nöjd med dina saker.
En fin fin spegeln du har hittat.
Ja den här bloggvärlden är underbart.
Ha det så skönt resten av söndagen.
Kram Gerda

Anonym sa...

Jag håller med dig gud vad mycket man får uppleva i blogg välden.

Underbara bilder du tar.

Kram annica

Marits vita skrin sa...

Ja visst är det härligt med all inspiration man får av er alla därute. NU fick jag lite inspiration om vad jag kan sätta i min lilla bur som jag har precis lika som din.
Tack vännen.
Den där kronärtskockan vill jag oxå ha.

Kram kram

kardemumma sa...

Vilka jättefina bilder du visar. Blogglivet är så himla kul med all inspiration och alla trevliga duktiga tjejer som finns ute i vårt avlånga land!
Ha en skön söndag!
Kramar C

me and alice sa...

Tjingeling!
Håller med dig. Lungt och vilsamt ska det vara. Har svårt att hålla mig till en och samma stil. Man gillar alldeles för mycket olika stilar. Då är det bra det mesta är i lugna färger...
Ha en skön kväll!!!
Kram Susanne

Barn & Inredning sa...

Vilka härliga fynd du gjort....
Verkligen!!!
Visst är det kul att blogg,vilken inspiration och ideér man får.
Det bästa är ju när man kan fynda av andra bloggare som du:)

Kram Malin

Home No.1 sa...

Hej titta in du har en utmaning hos mig om du har lust!
kram Annica.

Vitt och nött sa...

underbara saker! å vilka fina bilder du tar!

visst är det underbart me allinspiration å tips man får!? underbart de ä å blogga!!

hoppas du har haft en skön helg!
kram ellen

Goa sa...

Hej vännen!
Vilka underbart fina saker du har köpt! Spegeln gillar jag massor! Fiolen är så himla fin också!
Och så skorna i brons...åhhh, vilken berättelse, så mysigt! Så himla roligt att ha dem kvar!

Hoppas du mår väl!

Största kramen min till dig...