torsdag 15 januari 2009

Loppisfynd och Utmärkelse
















Vill bara visa mina senaste loppisfynd , är lite manisk på vitt porslin , hittade en såskanna , en större kanna , 2 vita fat och ett helt underbart grå/vitt fat från Gustavsberg med jättefint mönster . Gav 50 kronor för allt och njöt hela vägen hem , såg på någons blogg att dom hade satt pärlhyacinter i sin såskanna , bra tips ! Ska jag nog också göra , det var så fint .
En annan jättekul händelse . Jag har fått en Award eller utmärkelse , av gulliga Malin på Barn&Inredning . Jag blev glad som ett barn på julafton ! Oj så kul ! Tack snälla !!

18 kommentarer:

Linneas Hjärtefröjd sa...

oj vilket fynd!!!
allt de fina för så lite!!! grattis!
kul med awarden oxå!!
kram

Engelska Villan sa...

Grattis till både loppisfynd och utmärkelse!!
//Anna

Anonym sa...

Halloj,
vilka fina loppisfynd!!
Här är en till som aldrig kan få för mycket av vitt porlin - gammalt-nytt-billigt spelar ingen roll ;)

skön helg!

Rosengårdens Inredning sa...

Hej!
Grattis till utmärkelsen...
Jättefina Loppisfynd alltihop för 50 kr;)ett riktigt loppispris.
Ha det gott/Kram Malin

Mittljuvaskafferi sa...

Vad roligt när man lyckas göra sådana fynd! Och Grattis till utmärkelsen...
Ha de bra!
Mvh Birgitta

drömmen om vitt sa...

Men så fina fynd...här är det inte loppis förrän nästa lördag så det är bara att vänta och visst är det fint att man kan plantera blommor i olika kärl.
Trevlig helg!
Lotta

Millas hem sa...

Hej!
Ja, den är du absolut värd! Grattis!
Fick också en sån häromdagen!
Kraaam

Hemmalycka sa...

Grattis till awarden och vilka fina loppisfynd du gjort. KRAM Åsa

Stina sa...

Vad fint du hittat.:-)

Linneas Hjärtefröjd sa...

Tack så mycket :D
ja, tänk att man kan glömma av att man har ett sånt!! haha
aaa kul! mina hamnade där lite provisoriskt tills jag vet vad jag vill göra med dom..
får väl se vart dina hamnar snart då kanske :)
kramar linnea

Marie sa...

Så många fina fynd du har gjort och vilket toppenpris!!!! Nu vill jag också gå på loppis!!!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Vintage sa...

Du har det bara såå fint!Du får gärna köpa mitt M.Frakten går på 66 kr Kraam Susanne

Maria sa...

Fantastiskt fina loppisfynd!!

Lallis - liv och leverne sa...

Men du så fina fynd:)
Kram Lallis

Lallis - liv och leverne sa...

Ja, men självklart! Jag länkar till dig också:)
KRAM

Marits vita skrin sa...

Grattis till din Award, den är du värd.

Jätte fina loppisfynd. Själv är jag jätte dålig på att fynda porslin. Jag ska skärpa mig lite där. Man blir ju så inspirerad av er andra som fyndar så mycket fint.
Kram kram

Jenny Oak Fae sa...

Roligt att du hittade till min blogg...nu hittade ju jag till din fina blogg också..!

TACK för din gulliga kommentar!

: )

JÄTTEFINA loppisfynd, helt i min egen smak..!

Trevlig helg!

KRAM, Jenny

<3

reykjavik fragments sa...

Ja loppisar är farliga :-) Tack för kommentaren hos mig. Ha det så bra!