måndag 26 januari 2009

Måndag




En ny vecka har startat . Och denna Måndagen händer det mycket ! Jag har jobbat helgen , var trött igårkväll när jag kom hem , men känner mig pigg och utvilad nu , redo att möta veckan ! Idag har vi startat Keso klubben på jobbet , det innebär att några kilo , skall bort innan sommaren . Pust ! Hur nu det ska gå till ?! Säger som Susanne hos Me and Alice , dom där volangerna runt magen , skall helst bli färre !


För övrigt tänkte jag idag vara lite pysslig hemma , skall måla några möbler och fixa lite !


En riktigt kul sak , hände också idag på morgonen !! Jag har fått en till Award eller utmärkelse , den här gången av gulliga Pia med bloggen Mitt Måleri . Tusen tack Snälla du !!!! Det värmer så att få bekräftelse på det man gör . Med den följde lite regler :


1 Ge den vidare till 7 andra bloggar
2 Länka till den du fick den av
3 Länka till dom du ger den till
4 Meddela dom du ger den till
Den här gången ger jag den till 7 stycken , som jag inte har gett till tidigare , och som betyder mycket för mig .Ni ger mig så mycket inspiration och jag besöker er ofta . Tack till er alla !

14 kommentarer:

Linneas Hjärtefröjd sa...

ÅÅÅhhh!! tusen tack snälla du!! vad OTROLIGT glad jag blir!! blir riktigt rörd!
tack själv!
kesoklubben låter kul, hur funkar de?? :)
nåra tips?? brukar träna rätt mkt men av olika orsaker inte kunnat de på snart ett år.. och... ja vi får peppa varann!!
jätte tack igen!
omfamnar med stora kramen
linnea

Anonym sa...

Tac, snälla. Det var gulligt.
Ja, jag har faktiskt varit riktigt kreativ på sistone...
särskilt med att hitta på ursäkter till att inte ta itu med puffvolangerna!
Vi får väl idka ömsesidig inspiration även där!

Kram ingela

Vintage sa...

Tack underbara gulliga du,jag blir såå stolt och glad!Kraam Susanne

Sköna o Gröna Ting sa...

Nä men.., vad är nu detta???
Helt chockad, glad, uppspelt, mållös, stirrig och lyckligast av dom lyckligaste!!!!
Tack käre vän.., det här var det roligaste som hänt här i bloggvärlden sen jag började.., för två veckor sen.

Nu har jag ju inte en aning om hur jag skall göra, när, var, hur och varför..., kan du hjälpa mig tro?

Tack ännu en gång...
Kram ifrån en glad
Marianne

Vardags-mirakel sa...

Hej, vilken superfin blogg du har! Så underbart att få bo i en gammal skola, det är en dröm jag har...Kämpar också med volangerna,det ska nog gå bara jag kan hålla mig från att baka...och äta upp det förstås:D Ha det bra, kram Eva.

Millas hem sa...

Hej!
Jag kommer precis ifrån Friskis och Svettis, det var tufft, men jag säger som du...volangerna måste bort...en del av dem iallafall!:)
Ni ser så fina ut du och maken, och jättelyckliga!

Ha en bra dag i morgon! Imorgon blir det frissan för min del!

Kraaam

Drömmen Om Huset sa...

Halloj!

Du har "ett hjärta" att hämta hos mig...

/Tina

Linneas Hjärtefröjd sa...

Hej igen!!
förlåt om jag är lite dum... men hur gör man?? har ju inte gjort de innan.. :) tell me!
kramar linnea

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis goa du till din utmärkelse:)
Ha en fin kväll.
Kram Lallis

idémakeriet sa...

Vad härligt att få bo i en gammal skolan.
Då har ni förmodligen gott om utrymmen eller hur?
Jag ska skicka iväg dina saker imorgon. Då kan du börja pyssla innan helgen.
Grattis till awarden, alltid roligt att få sådana.
Jag kommer gärna tillbaka och ta en titt på dina härliga foto.
Ha det gott.
kram Gerda

Home No.1 sa...

Hej vad fin blogg du har tittar in för första gången=)
Titta gärna in till mig om du har lust!
Kram Annica.

Frida sa...

Stort grattis till utmärkelsen den är du värd, man blir så inspirerad här.
Kram Frida

Anonym sa...

Grattis till awarden.
Vilken fin bild du har.

Kram annica

Anonym sa...

Hej
kul att du var o hälsade på mig:)
Jättefint ni bor:) En skola!!!
Låter som en dröm.
Ja dom där volangerna kämpar jag oxå med, men nu när man är 40+ är det helt plötsligt inte så lätt att bli av med dom:(
Hit återkommer jag
Kram Sari