lördag 3 januari 2009

Vår


Granen har åkt ut , (eftersom jag höll på att bli galen på barren ) Tomtarna likaså , jag hade visserligen inte mer än ett par stycken ( Tomtar är inte så mycket min grej , har hellre annat pynt ) Det som fortfarande finns kvar är mina julstjärnor i fönstren , det blir så mysigt ljus av dom .

Men i dag vill jag prisa den kommande våren , såg i tidningen att dagen hade ökat 12 minuter , och det är väl värt att fira !! LJUSET ÅTERVÄNDER !!

Så idag skall köpa mig en stor bukett krispiga tulpaner .

Kramar Susanne

5 kommentarer:

Linneas Hjärtefröjd sa...

ÅÅh vilken vacker bild!!!
Visst e tulpaner underbart!! me love!!

Hoppas du haft sköna jul o nyårsdagar!
Det har jag! :) Nu ska jag åka ut till familjen o fira min syster som fyller år..
hoppas du får en skön helg!!
kram linnea

faire un songe sa...

I have visited your blog and I'm surprised, it's very beautiful.
Like to come back once again.
Have a nice day.
Greetings Hetty Holland

Betty sa...

Götapetter vad fint ni har o sovrummet är ju helt fantastiskt !

Ha det så bra ! Betty

Betty sa...

Självklart är det ok !
Varmt välkommen tillbaka.
Kram Betty

hemtrevnad marie sa...

Hejsan hittade hit via Ina...och det var ju tur!
Jisses vilket vackert hus ni har ...och ert sovrum...vilka fönster, fantastiskt!!
Kommer snart tillbaka!
kram på dig!